2009年3月27日 星期五

識做人!!!


呢個妹妹係朋友既女兒, 今年3歲, 之前見仲係岩岩學行, 轉眼間識行識走, 仲好鬼識"乙水"人, 一見面就口甜舌滑, 仲好 friend 咁 i 埋黎...妹妹你咁樣, ee 好難唔跌錢架喎!!

呢個係細佬, 你睇佢幾 cool! 好似好多野諗咁!!
妹妹爸爸有日來電給我朋友, 問當日既hello kitty糖 在那裡買? 朋友說是我買的. 所以朋友打電話問我在那裡買. 下次再見時, 我一定買俾妹妹你食.
攝於 1/3/09 荃灣

8 則留言:

  1. 個B仔面珠漲卜卜好似水晶梨!
    對於小朋友的要求我都無從擴拒的...糖果...多多都買!

    回覆刪除
  2. 小許有機鹽加清水, 在洗面後用化妝棉沾此再抹一次. It's a good idea wor =D

    The kids look cute hahaha I want to have one too =)

    回覆刪除
  3. >> 呢個係細佬, 你睇佢幾 cool! 好似好多野諗咁!!
    行行你形容得好好笑!

    回覆刪除
  4. ** 飛雪素素 ** 提到...
    The kids look cute hahaha I want to have one too =)


    喺就快啲開始造人大計啦。

    回覆刪除
  5. 嘩, 你都係咪見bb 咁多啦, 佢見得你多, 學晒你既--- 身型呀!

    回覆刪除
  6. 個細佬真係幾 cool 喎!

    唔通佢前世教書嘅?

    回覆刪除
  7. 3耳:

    水晶梨? 呢個形容詞好有創意.
    我好衰, 唔得意唔好玩我直情連摸都唔想摸.

    素素 & eric:

    喺就快啲開始造人大計啦。x 2
    素素仲唔行動??

    貓貓:

    細佬好老積. 成日諗緊野...可能諗緊"ee 你抱得我好舒服,幾時又黎抱抱我??" (註: 張相係我抱住細佬)

    牛太:

    >>佢見得你多, 學晒你既--- 身型呀!
    佢肥o都o都一定唔關我事, 因為我識佢老豆時, 佢都算係標準身型(有fd 曾經見過佢相讚佢靚仔, 要介紹), 到而家肥左成2個碼以上.....

    佚名:

    明日之星?? 我想佢要走性格路線!!

    師傳:

    我下次問o下bb 先!!

    回覆刪除