2009年3月26日 星期四

陰濕!!!

原來今日4:30 我要去HQ training, 4:40 收到電話問我點解仲坐響度??
原來肥婆收到e-mail 無同我講, 所以今日下午我abs.

我本著一個宗旨, 私事零交流, 公事上我係極度合作, 你諗住玩陰濕....我未驚過...嘿嘿!!

唉...冤冤相報何時了!!

後記: 我今日等亞sir 返黎先問肥婆:

自: 肥婆, 我尋日原來要training, 你有無收e-mail?
肥: 咁你有無收呀??
自: 無呀!! 不過好似話send 左俾你!
肥: 啊..好睇下呀!!
自: 唔該!!

好明顯肥婆唔會俾答案, 我亦唔需要佢個答案, 我只係要亞sir 聽到就得呀!!

11 則留言:

  1. 未驚過又好似想同佢鍊過。

    跟住又冤冤相報何時了,做乜咁鬼矛盾?

    回覆刪除
  2. 師傳:

    係好矛盾呀! 基本上我係想世界和平, 但野野都攪著我, 我又無理由沉默架!!!
    我未驚過既意思係"你有張梁計, 我有過牆梯!"(有錯字)

    the8:
    係! 公事上好多野都唔會同我講(當然係關我事o個d, 我地係e-mail 交流)我同佢已經超過一年無講野. 不過亞sir 一返, 佢又會突然"熱情".

    小瓶子:
    第2個我信, 佢我就唔信. 佢可以講是非講到連全部人人工都都講、去邊度旅行又講、返學唔出席d飲宴都唱.....
    同埋..佢收到e-mail, 可以轉寄俾我, 但佢無咯!!

    一句講晒...麻~煩~女~人~

    回覆刪除
  3. 呢個世界陰濕嘅人多的是。

    你個 case,要諗個辦法解決佢,如果唔係長遠嚟講未必咁過癮。

    小心小人,或者你所講嘅麻煩女人。

    回覆刪除
  4. 維京人:

    你講中我心o個句. 因為涉及公事,領左野就麻煩. 所以我mark 左呢件事同會見亞sir 在, 扮傻問佢:"我係咪要training?" "我尋日無去呀!".......睇下佢點答!!

    其實我都曾經"吹眠"自己, 當係佢唔記得, 但..佢又真係唔似!!

    回覆刪除
  5. 自由行...

    你咁做好岩呀!!
    其實我以前都同你一樣,呢個世界就總係有呢d人係每一間公司,所以都係要保護自己為大前題囉!!!

    回覆刪除
  6. mag:

    多謝你! 我其實都唔知岩唔岩. 只知忍都有極限, 佢o係出面唱我, 我聽唔到當無事, 但玩到出面, 我無理由唔出聲.

    係架! 而家我會自私, 因為我要保護自已.

    回覆刪除
  7. 周遭的同事如果都是陰陰濕濕都幾難頂, 同意 "維京人" 話,
    真係要 "要諗個辦法解決佢", 不過可以點做呢?

    呢d人通常都係欺善怕惡, 你惡過佢, 佢可能會無咁狂奔.

    回覆刪除
  8. 乜妳個同事咁架?係公司日日對住都幾煩!有辦法解決嗎?

    回覆刪除
  9. 貓貓:

    佢就係想我發惡, 我先唔落搭呀!!
    (亞sir 一返黎, 佢即刻友善晒. 不過亞sir 心水清, 好清楚知道我地做戲)

    3耳:

    啊!! 無...事事小心! 同埋搵到好既好閃呀!!

    回覆刪除