2009年3月30日 星期一

八週年

今日睇 the8 既 blog, 先醒起原來19/3 係我在這間公司既 8週年!!
呢8年來, 有苦有樂、高低起跌、人生中要交既學費都嘗過了。
曾經有人問過我一條問題, 覺我上山易d定係落山易d?
我既答案係: 在乎自己點睇。 上山和落山無話邊樣特別難. 當你人在山上, 點難行既山路你都要行, 無人可以幫到你. 正如工作上, 都要學習獨立, 遇到問題都要自己解決。
多年來, 我好多謝我既智囊團c小姐同w小姐, 在工作上佢地係俾左好多意見我, 令我逢凶化吉, 有驚無險, 真係要多謝佢地!! ^^

12 則留言:

  1. Congratulations!!!

    今晚一于出去拆餐劲.

    回覆刪除
  2. 唔係呀o麻???
    我只想幫自己"悼念"

    回覆刪除
  3. 自由: 原來你在這間公司工作八年了!好快可以拎十年老人金牌!

    在困難時遇上伸出援手的朋友,比雪中送炭更感動!

    回覆刪除
  4. wa~咁快就8年啦
    咁10年會唔會有金牌獎下ga?

    回覆刪除
  5. 八年不是個短日子, 希望你往後工作愉快!

    回覆刪除
  6. the8 & 佚名:

    無錯! 十年會有一個抖氣大啖d都會吹走既金牌!
    但我唔想有呢一日!! (好奇怪)

    貓貓:
    多謝~

    回覆刪除
  7. 可能到時個牌會吹走左.... 你睇我就知... woo woo

    牛太

    回覆刪除
  8. 行姐hea hea下就過兩年ga la

    回覆刪除
  9. 那你都有好人在你身邊幫你,是好事黎既!!
    加上八年既磨練,會越來越叻既!!努力呀!!

    回覆刪除
  10. Wow! 8年!真係唔簡單。
    證明你間公司其實應該都唔錯,就攞埋塊金牌啦,金價會升㗎。
    Cheers!

    回覆刪除