2009年11月2日 星期一

為自由(上網)倒數

今日收到通知, 由15號起公司的電腦再上唔到所有網站, 唉...我既自由時間開始倒數呀!!!

17 則留言:

  1. 自由呀自由

    妳節哀順變啦
    jobmarket.com等緊妳

    回覆刪除
  2. 好悲…
    不再自由
    (奠)

    我公司最近都block左facebook,大家足足哀怨了三天啊~!

    回覆刪除
  3. 好可怕!

    其實捉到咁緊仲乜? 多嘢做就自然無人會吞泡,你(老細)識做時我(哋呢啲打工既)都識做喇!

    回覆刪除
  4. how come!

    節流呀! 出唔到internet好慘喎, 好似d高官話, 咁樣你公司會成為 "孤島" 架.

    回覆刪除
  5. 各位:

    多謝大家既深切慰問, facebook/hotmail/gmail 一早已經block 左, 所以我已經無乜感覺! 而家連yahoo 都block就唔方便(e.g. 查字典)
    其實我好認同the8講, 多野做都唔會上呀!! 連lunch time 都無我上, 真慘!
    至於搵過第二份工, 一定唔關無得上網事, 不過無得上網就一定加強搵工既原動力.
    希望出左B仔後搵到工呀!!!

    回覆刪除
  6. 行行,我搞多咗壇野冇咁多時間上網,與其唔覆留言不如關咗留言唔使擔心唔覆冇禮貌吖!

    回覆刪除
  7. 嘩!!真係咩人生樂趣都無晒啦!!!

    回覆刪除
  8. 唉!妳公司.....真係.....
    其實忙到都無時間上網,有時都係等緊開會等緊客總之就係等時的最佳消閑活動!冇陰公囉!點會咁吾信得過的員工架!
    由由妳要節哀啊!為妳加油.......

    耳耳

    回覆刪除
  9. 3耳:

    上網係我無野做打發時間既妯藝, 而家連呢樣都無埋, 日子真係好難過.

    回覆刪除
  10. 自由

    今天星期五
    妳在公司最後一天上網
    節哀了

    回覆刪除
  11. 富媽:
    自備notebook 好揚呀!

    denzel:
    小妹窮過鬼, iPhone 唯有等卡臣燒俾我.

    卡臣:
    哈哈! 係15號先開始(不過係星期日, 唔明點解要揀呢日?)

    回覆刪除
  12. 親愛的自由:

    你好嘛?在第七世界生活習慣嘛?

    怕你看不到留言已另放飛鴿給你,希望飛鴿沒變成乳鴿吧!

    甚念!

    the8

    回覆刪除
  13. the8:

    我在第七世界生活得好好, 平時無野做玩下手指腳指過日晨, 不用掛念! 你放心, 我怕禽流感, 所以飛鴿仍然安全, 不過飛鴿在途中有無遇到外星人而被捉就好難講呀!!

    自由

    回覆刪除