2009年11月21日 星期六

近況

小休幾天回來, 公司暫時仍可上網, 櫃桶被爆了 (外星人話要取鎖匙開櫃取printer ink, 最後發現printer ink 在無鎖的櫃內), 又要做週年檢討 (照肺), 我懷著"最後一次"既心情來迎接, 希望願望成真! 我唔想再對住呢班怪獸呀!!!

8 則留言:

  1. 同事可以亂 "爆" 人地個櫃桶? 咁如果被爆櫃桶後唔見野, 點算先?

    回覆刪除
  2. 可能真係 prop man 既文化,果時我又係咁,我放咗假,返嚟俾人爆咗個櫃桶,大佬呀我當時負責管鎖車啲數咖!唔見錢邊個負責呢?

    回覆刪除
  3. 爆櫃?!!!(震驚中.....)
    有冇通知妳或call妳交帶聲啊!好似吾多岩手續喎!吾見野點算誰付責先!

    回覆刪除
  4. 各位:

    我知個櫃桶爆左, 正常既我應該嬲爆, 但我果然不動怒, 心想"櫃都爆左, 有乜好講"只是櫃內放有大量月結單、糧單, 仲有...我個筍位實有人坐, 這刻只想到...唉...乜都俾人睇晒. 至於爆櫃原因, 肥婆一句都無交待, 只是我問她, 你要開既櫃有匙, 你要一條嗎? 肥婆先講, 因為printer ink.....下刪幾十字.
    至於年檢, 我抱著"最後一次"心態迎接, 可想而知我既"化"境有幾化. 至於做得好唔好, 我都費事理, 因為"官字2個口"不如留番啖氣暖肚好過,加上心裡只想著$$$$$$$$$$$$$$$, 其他左耳入, 右耳出! 哼~

    回覆刪除
  5. 我以前做嘢都試過俾人爆櫃,
    所以我永遠唔會放私人嘢係公司,
    要開你個櫃既,有無限個籍口,
    就連係公司出入既電郵都俾人睇過晒,
    所以呢d公司係無私隱可言..既...
    總之保險自己就無任何嘢係公司,
    所以我每次離職都只係得個杯同一件外套,
    幾咁潇灑呀!!

    回覆刪除
  6. 點解妳星期二早上十時可以上網?
    annual leave?

    回覆刪除
  7. Mag:

    你直情講中晒我心諗既野, 佢要開你櫃, 真係有千千萬萬個理由, 所以我都費事出聲. 我公司係連e-mail 都睇, 原因係驚mail box 爆.
    我"木台"底仲有好多note, 連ex 送既禮物都好似仲o係度, 諗起上黎都幾過份!!

    卡臣:
    點解上到網? 其實真係一個謎, 我問其他同事都無一個答得出.總之上得一日得一日呀!

    回覆刪除