2009年8月31日 星期一

顛佬正傳

昨日是學生暑假的最後一個星期日, 加上自由心情麻麻, 所以決定帶姪女去玩.
當自由獨自一人乘地鐵時, 就發生了一件"顛佬正傳"事件.
事情由自由入車廂開始, 當時列車不太多人, 我站在車廂內, 當時有一男一女(唔識)扶在同一枝扶手上, 自由亦扶上時, 男既突然鬆手, 雙手橫抱, 當時列車仍未開出, 男既突然除下背包, 從我後面走出, 用背包打我背後, 然後站在我前面. 雙眼通紅, 抽下抽下指著我說:" 你講呀! 你講乜野?" 接著男既行去門邊站, 在我身後有幾個女仔站著, 其中一個和我有眼神接觸, 大家都知發生乜事. 自由唔知係咪嚇親, 一d反應都無仍然站著, 只是雙眼望實顛佬, 怕他再一次"黎料"

唉...自由時常都遇上一些奇事. 說實話, 政府時常呼籲要接納精神病患者, 唔係唔想接納, 只係我地真係唔知幾時得罪佢地, 令佢地病發. 而家最擔心係我會唔會成為youtube 女主角??

21 則留言:

  1. 斷估情況:

    位男士似乎有幻聽,最初“聽到”“你話佢”,所以佢喊,之後發現自己原來不過係幻聽,所以匿埋一邊。(好淒涼)

    回覆刪除
  2. C.M.:

    我朋友聽完都話佢有幻聽! 如果係真, 就真係好淒涼!!

    回覆刪除
  3. 顛佬顛婆,其實總有一個喺左近,避唔晒架!

    回覆刪除
  4. Ebenezer:

    我同朋友都發現近呢一,二年多左好多精神有問題的人, 真係你有壓力, 我有壓力!

    回覆刪除
  5. 別說我祈視,我真係好驚呢....
    吾知係邊隻嚴吾嚴重,所以我會避開些,當然不會露出懨惡感!精神病都好慘架!要知到我都睇緊心理醫。

    回覆刪除
  6. 呢d情況..你真係要即走呀!!
    我上次都係無反應,差d嚇死我呀!!
    個次等小巴,有個男人排我後面,
    初時佢向對面街係咁講粗口閙人,
    我都無理,跟住佢就周圍閙行過既人,
    (其實當時我應該即走,但係無)
    之後我就聞到好大煙喎!!咪側身望吓啦!!
    點知佢好似顛左咁好大聲講粗口指住我黎閙呀!!
    嘩!!好驚..即刻離開,
    宜家好多怪人0家!!
    你都係提高驚覺好D...

    至於精神病,我無意見,
    因為有錢既會有醫生睇,
    無錢既!!政府唔到有人死都唔理,
    根本呢方便既資源係唔足夠,
    香港生活好苦,有好多人有問題,
    情況係越來越差,政府無諗過有幾大問題!!
    輕既精神緊張已經大半既人都有,
    中度既情緒困擾,都好多人有,
    唉!!壓力係可以令人發瘋0家!!!!

    回覆刪除
  7. the8:

    因為"巴士亞叔", 我好怕在youtube見到自己呀!!

    3耳:
    唔會唔會!我唔會岐視你呀!!

    mag:
    你既遭遇都好慘, 同病相憐呀!

    回覆刪除
  8. 行姐:
    睇完只有呢個感覺0.0?
    真係無奈........

    亦都實明左依家有好多人需要人幫助,長期鬱住鬱住,鬱左個病出來,唉

    回覆刪除
  9. 小行:

    哈哈,嚇吓你先:

    佢同你講: come back to me 你就暈喇!

    回覆刪除
  10. 唉,聽說有不少呢!久不久便會遇上。

    回覆刪除
  11. 佚名:
    你講得岩, 好多人都係受左好大壓力, 長期鬱住鬱住,鬱左個病出來,唉! 所以做人真係要睇開d.

    校長:
    哈哈!! 到時真係仲驚呀!!

    巴黎:
    係呀! 有d仲好年青添.

    回覆刪除
  12. 其實好鬼驚. 比我見到會即閃

    牛太

    回覆刪除
  13. 可能你的表現比癲佬更好看呢!

    (說笑而已, 不要嬲.)

    回覆刪除
  14. 哩排好忙吖?做咩唔寫博又唔更新Twitter嘅?

    回覆刪除
  15. 行姐:
    中秋節快樂啊!!^^

    回覆刪除
  16. 由由,
    最近都沒見妳更新,是否很忙?考試?
    或者妳也遇到些難題,希望妳一切如意順利!
    祝好!

    回覆刪除


  17. 現在還有什麼聊天室-韓國色情電影推薦-裸體美女色圖-夫妻視頻秀
    視訊美女聊天-美女在家視頻跳舞-淫獸學院漫畫-美女視頻聊天交友
    台灣美女視訊-有免費的黃色視頻聊天室-日本成人黃色遊戲-美女脫去衣視頻
    美女視頻-迪吧現場視頻-P8電影在線觀看-寂寞交友富婆聊天室
    MFC視訊美女-含色情片段的電影-淫來淫網-同城聊天室 視頻聊
    好聊-成人午夜劇場-黃片論壇-碧聊視頻語音聊天室-九聊視頻語音聊天室
    誘惑頻道-快播聚色網站-人體堂論壇-飄聊視頻語音聊天室-裸聊視頻
    視訊聊天室破解版-插插色情網-望京論壇-七聊視頻語音聊天室
    韓國視訊-色小姐高清電影網-望京社區-三聊視頻語音聊天室
    視訊主播-農村性交電影-潮鳴論壇-免費視頻語音聊天室-裸體視頻
    視訊聊天網站-隕石三級電影快播-浙江在線社區-寂寞富婆同城聊天
    本土視訊聊天室-QVOD色情導航-南匯52生活網論壇-同城寂寞富婆
    聊天室-四房播色QVOD電影網址-狼群電影院-同城寂寞交友網
    韓國winktv視訊主播-動漫色情圖片直接下載-豆辯電影網-夫妻視頻秀
    韓國winktv視訊-AV色情成人快播-伊人成人影院免費-同城寂寞交友網站
    韓國視訊主播-快播a片色情網站-久久色悠悠網-同城寂寞白領交友網
    韓國視訊種子-最新的QQ萬部倫理電影-色大姐綜合網-同城異性寂寞交友網
    韓國視訊聊天視頻-四房播播的最新網址-色悠悠綜合影院-真愛旅舍
    韓國視訊網-快播七色成人網-色久久綜合網-聊天室美女熱舞視頻
    視訊主播排行榜-免費成人性交視頻-色哥哥妹妹綜合網-真愛旅舍
    韓國視訊主播排行榜-快播巨乳騷逼美女-私色房綜合網影視-夫妻真人秀
    韓國視訊主播夏娃-色性情片視頻播放-色悠悠久久綜合-聊天室熱舞視頻
    免費一對一視訊聊天-比較黃的歐美電影-久久小說網悠悠-真愛旅舍
    一對一聊天室-歐洲成人圖區-天天私色綜合網-美女直播間熱舞視頻
    國外視訊聊天網站-帥哥幫美女脫衣服視頻-天天色影視綜合網
    日本視訊聊天-QVOD倫理AV情色電影-唐人色愛區綜合網-在線聊天室熱舞
    韓國視訊聊天網站-亂倫電影網站在線觀看-私色房綜合區-聊天室熱舞
    秀女聊天室-日韓色情快播電影-操一操影院人妻-美女熱舞直播視頻
    在線聊天室熱舞-亞洲成人網色就是色-色夜影院-熱舞秀聊天室
    視頻表演聊天室-不用註冊看色情-AV成人教育-9158熱舞聊天室
    台灣視訊女神-夫妻農夫電影-哥也色蝴蝶谷娛樂網-美女熱舞視頻
    台灣視訊UT-花房亂愛QVOD-步步情電影網-美女主播性感熱舞視頻
    台灣視訊網站-初夏蜜桃泰國電影視頻-盜情書包網-美女主播熱舞視頻
    台灣視訊聊天室破解-日本成人雜誌-情歡天堂網-夫妻真人秀視頻
    視訊電視-一級激情電影-情豆網-韓國美女主播熱舞視頻-裸聊直播間
    成人視頻-日本AV快播-維情網-台灣一對一視訊聊天室-台灣UT聊天室視頻
    色情視頻-日本成人電影-酒澀網-黑色絲網襪視頻-黑色絲網襪美女
    裸聊美女視頻-快播成人AV-色欲成人電影網-台灣UT聊天室視頻下載
    視頻播放器-亞洲AV在線-青色波波要色地址-美女絲網襪套感視頻

    回覆刪除