2009年8月18日 星期二

o 晒咀

因為天王走既關係, 亞sir呢排不停約人見工, 我個腦海就不停出現呢句「一樣米養百樣人」.....

尋日來見工者係一個83年出生男生, 有degree, 做過幾份工(每份工大約年多), 加一身俗到暈既古龍水

自由: 麻煩你填左份form 先, 另外麻煩你將工作及學歷證明給我影印....

見工男: 哦!! (一個file 給我, 只有學歷, 一張工作證明都沒有)

約20分鐘後....

自由: 請問你填完form 未??

見工男: um.....呢3張form 你地請左我先填呀!!! (呢3張究竟係乜野form 呢??)

開估: 破產狀況聲明書、利益申報表、入職前體格檢查

自由最後逐張問亞83男有無, 之後叫佢劃左佢+簽名(好似教仔做功課)
唔怪得而家d後生仔成日搵唔到工呀!!!

13 則留言:

  1. 如果請左佢, 你公司都幾 "大獲"!!

    回覆刪除
  2. what's the title that you are hiring for?

    回覆刪除
  3. 83年? 26歲咯噃,仲係咁吞仆咁低 B, 唉,真無計!

    回覆刪除
  4. 我都想知乜野工要體格檢查。。。

    回覆刪除
  5. 貓貓:

    我老細揀人好奄尖, 不過千揀萬揀, 次次都揀著蘿底橙!
    大鑊?? 當鑊變成習慣, 就唔大鑊.

    desertfox:
    trainee 或者 officer, 視乎佢有幾多經驗.

    篤篤:
    奶野就成日都奶. 就算我地亞肥婆(高級主任)都奶架.
    出個翻譯test(英譯中), 在卷上寫 translate into english....攪到見工條友問我"其實你想我做d乜?"
    "火羅"到呢....

    校長:
    Y世代唔代表一定醒. 有時見工誠意好重要.

    小瓶子:
    你見既騎呢野一定比我多.

    eric:
    而家d公司唔理係乜野位, 好多都要做體格檢查.

    回覆刪除
  6. 唉!!!!! 社會楝樑.......喎~

    回覆刪除
  7. 請支持"中年就業計劃"...
    利益申報,我係中年^^!

    回覆刪除
  8. the8:
    我...大開眼界!

    denzel:
    哈哈!! 好老實呀!

    回覆刪除
  9. 行姐公司請人0.0!我又去見!
    我都係個隻"一蟹不如一蟹既新一代"><!

    回覆刪除
  10. 我最近都要in人, 見到的人, 大部份都真的揀唔落手.

    回覆刪除
  11. 宜家時下既年青人多數都是電車男,
    真係唔係好識同現實既人溝通0家!!!
    唉!!!新代不如一代,確實可憐呢!!!

    回覆刪除