2009年8月14日 星期五

碎碎唸~

尋日應妹妹要求, 和她去美食博覽, 場館比往年闊落好多, 起碼每攤檔賣的東東我都看到, 我和妹妹仲...食左好多野添 :)

不過行完好累.....


***************

呢排沉迷整果醬,
想整mix 既果醬,
唔知幾時玩厭唔整呢????

**************

上星期日晨早游水, 爽呀!!
游一轉25就無氣再游, 如果係沙灘, 睇怕我都上左頭版呀!

**************

呢排勁追24 同心計, 好耐未試過追電視劇呀!

**************

今日睇番FM d note, 終於開x (唔識寫添:p) , 希望合格呀!

**************

今晚又去小肥牛gathering, 我好掛住d牛背肉!! yummy yummy!!

等收工發呆既自由

8 則留言:

  1. 美食博覽...太多人都係唔適合我去呢!!

    果醬..上個星期明珠Dolce Vita都有教整菠蘿果醬呀!!

    嘩!!我都成兩年無去游水,真係要去游下先得,
    因為上年同今年都有買泳衣,但係無落水添!!!

    心計好睇呀!!你有無睇Castle??
    我總是日日都睇明珠既電視劇呢!!

    唔明...不過合格就最好啦!!

    小肥牛??未食過!!都好想找機會試下!!

    回覆刪除
  2. mag:

    美食博覽真係太多人,不過姪女叫到,幾辛苦都去!

    我就係想整菠蘿味, 仲買左蘋果膠, 隨時開工.

    我都係成年無游過, 所以游到氣咳.

    無睇castle呀! 等我上my tv 望下先!
    無記d劇集越黎越垃圾, 反而明珠台d劇集真係好正.

    last 一科, 我驚唔合格 (最驚cef無錢退..哈哈)

    小肥牛ok架! 牛頸脊真係好好味!!

    回覆刪除
  3. 蝦,點解我個網誌清單冇同步 update 徒弟仔篇新 blog 嘅?

    Kakaa, 又有好食嘅嘢....

    喂,住呀,咪食咁多!

    回覆刪除
  4. 24看了3個season...可惜後來冇時間追.
    今季緊張嗎?心計個名好吸引,諗起Jude Law那套同名的戲.

    有冇整過菠蘿jam?

    回覆刪除
  5. 校長:
    hehe~~ 或者太耐無野寫, 所以唔識update!!
    我o個晚行完無食野, 補番條數!

    Bungy-Zoe:
    正確!! 我唔識寫呀!

    3耳:
    之前未睇過, 所以我覺得好睇. 朋友反而覺得越黎越唔好睇!
    菠蘿jam??? 唉..最終有大半個落左我個肚!! (淨番小小, 唔夠整) ^^

    回覆刪除
  6. 都正常的,菠蘿咁惹味,邊煮邊食.

    對呀!season 1-3都精彩兼緊張,好睇過電影,後來沒事間也可能是看懨了....
    估吾到可last咁多個season!


    3ear

    回覆刪除
  7. wa~行姐又整野食,又追劇咪好鬼忙!

    回覆刪除