2009年8月27日 星期四

腦輕鬆

test 完之後, 一腦鬆晒!! 爽呀!!

所以今日點都要抖下, 抖下既定義係唔做功課, 只做無謂野.

無謂既定義...係今晚學整口水雞和椒鹽白飯魚,

一想到以後想食四川食物, 唔駛山長水遠北上止痕, 就心花放!!

如果有得學整川北涼粉、涼拌土豆絲就更好呀!

11 則留言:

  1. 口水雞好喎!

    學完指教一吓, 我好鐘意食, 不過唔識整.

    回覆刪除
  2. 四川菜其實最難是買齊材料囉!
    口水雞...醬汁係靈魂.

    回覆刪除
  3. 貓貓:

    大家交流下. 唔知個味似唔似就真.

    Ebenzer:
    平時既飲食, 我都算清淡, 唯獨酸辣戒唔到.

    3耳:
    係呀! 醬汁真係最"靈魂".
    香港好多所謂"正宗", 個味都不及國內好.
    所以我耐不耐就會北上搵食呀!

    回覆刪除
  4. 可以跟我老婆交流, 她现在正在学用仅有的材料去煮重庆菜.

    回覆刪除
  5. 哈哈,真係[行]以食為天,有冇興趣攪個私房菜?

    回覆刪除
  6. 你令我好想食正宗椒剝魚頭!!!!!!

    回覆刪除
  7. 其實喜歡整嘢食既,就點都會學到想食既嘢既....
    我就係咁先至整咁多嘢食呢!!!
    希望你都好快學到你想食既美食啦!!

    回覆刪除
  8. Desertfox:

    你一講重慶, 我就想食重慶酸辣粉. 可惜香港無紅薯粉賣! :(
    係喎, 叫亞嫂過2招黎都好喎...

    校長:
    私房菜? 食你唔痀都偷笑呀! 我煮o個d全部唔出得黎見人.

    the8:
    我直情想北上搵食添呀!

    mag:
    尋晚學既汁唔太正宗(因要就香港人口味), 失望!

    回覆刪除
  9. 牛太:
    佢都有示範九肚魚, 關鍵在於油溫控制.

    回覆刪除