2009年8月28日 星期五

惡夢成真

因為天王唔do 既關係, 我都估到亞sir 遲早一日會將肥婆"升呢", 今日收到一張買制服order, 一看...肥婆買新制服 (full set), 我心知不妙, 再check...係 senior既制服, 已經有答案, 亞sir 決定將佢升呢.
其實升唔升係遲早問題, 我都預o左. 不過以我識亞sir 既為人, 要經佢 "升呢"唔係易事, 唔係要出草裙舞, 佢都唔會出手. 估唔到佢今次毫不手軟, 我想係時勢做英雄, 萬一肥婆唔do, 個場邊個睇呀? 唔通佢自己睇番呀? 俾我係亞sir 都唔會呀!

以後既日子, 真係要小心, 唔通我出年要去打小人????

9 則留言:

  1. 打小人?要等驚蟄喎!
    都係搵件防衛衣好些~

    回覆刪除
  2. 唉! 明晒乜野叫做"捉隻老鼠入米缸"

    回覆刪除
  3. 邊個肥婆呀,唔覺呀!

    升呢梗好喇,仲要打小人?再升高啲!

    回覆刪除
  4. 肥婆=亞姐=死敵
    嘩! 你都好絕, 升高d, 快死d!!

    回覆刪除
  5. richmapoorma:
    哈哈! 講下o者, 如果有得揀, 我想直情一隻鞋"車"落去添...hehehe~~

    the8:
    係呀! 真係小人當道, 我公司人小, 但是非就好多.

    回覆刪除
  6. 唔駛打小人, 好似台灣啲人咁, 將個嗰人既名寫係對襪, 日著夜著, 日踩夜踩, 仲勁過打小人

    回覆刪除
  7. 貓貓:

    咁都得????????
    其實我呻完已經好好多呀!!

    回覆刪除