2009年7月13日 星期一

又過一關

擔心左好耐既考試成績終於收到, 一科B, 一科C.....即刻鬆晒!!!
至於同學仔都合格....大家都覺得執身彩!!

點解咁講, 因為自由和同學仔各自將原本的考試範圍再縮窄(好明顯係懶),
點知.....考試時就"領野"~~
唯有將識o個d答到最好....

其實咁做好危險, 在學者切勿模仿!!

p.s. 仲有2科就放監呀!!! 哈哈哈~~

13 則留言:

  1. 點解行姐成日都要考試同讀書既?

    回覆刪除
  2. 佚名:

    因為我讀個d係"快餐"3個月一期, 中間仲有test/功課, 所以咪成日要溫書咯!

    篤篤:
    今次係taxation & corp. admin.

    回覆刪除
  3. 妳唔係讀Account吖麻? 係就好傷身個播!

    回覆刪除
  4. Ebenezer:

    no la!! 我唔係a/c材料, 只係CEF既動力太大.

    回覆刪除
  5. 我會考既時候都係咁..唔係個腦真係放唔落咁多嘢喎!!
    過到關咪好囉!!!我個時都係剛剛合格..死唔去呀!!

    回覆刪除
  6. 重有..上面張相好靚呀!!個天好靚好多雲呀!!

    回覆刪除
  7. mag:

    我都係咁諗, 過關就ok. 我今日返學聽到隔離班同學仔對話: "我無諗過合格, 我直情想"櫃"拜亞sir 添...
    o個刻真係好想笑 ^^

    多謝! 講影相..我仲係bb班.

    回覆刪除
  8. 行姐"快餐"都差唔多讀左成年啦0.0
    好勤力啊!

    回覆刪除