2009年7月14日 星期二

26-6-2009 沙巴第四日

經過2日辛勞既活動, 今日我地決定去浮潛. 今日無帶相機出門, 用游水相機, 而k未晒相, 所以係...無相睇.
今日比平時晏起身 (自由要求訓夠先醒.....就係8點鐘)食過早餐後, 就起步出發去碼頭. 無錯係行去, 因為kk市實在太細, 加上k之前已探路, 所以我地係去, 順便買面包餵魚仔. (參加local tour 要成HK$2xx, 識行去自己買票, 每人HK$4X 就得), 到10:00am 買完票既時侯.......售票人對我地講一大堆野, k旨意自由, 自由又旨意k...所以佢up一大堆野, 我地都只係接收....幾成~
k之後講: "好似有廣播通知上船"
自由: 行去上船位望下乜環境先!
自由就拉埋k行去上船位置.....
上船位有一個工作人員, 自由將船票給他看, 他就示意我們上船, 自由仲好得戚咁話"都話好彈性架呀! 爭d要o係度乾煎"
上船後, 有一個旅行團上船, 上齊人後, 船就開呀! 嘩...船開得好快, 坐船頭既男人都被彈起....大家都好開心尖叫.....去到第一個島(kk市有5個島, 呢d小艇好似巴士咁, 會行勺5個島, 你可以自由選擇落島既數量, 由a島去b島, 你可以在買票時講明去幾多個島同幾點過島/回程)
我地以為到, 一彈起身, 船家就no~no~no~
我地又坐低, 到第2個島, 船家又no~no~no~
直至到全船人落晒, 都仲係no~no~no~
我地後知後覺, 到尾站知.....搭錯船...... @@
好在船上有好心人(當地guide)識廣東話, 幫我地同船家講, 船家打個電話lee古 lu後, gudie 同我地講, 佢會載我地去正確地點......
我地第一個島叫馬奴干島, 一落船, d水好似綠寶石咁靚, 好多魚呀!! 之後我地仲on 居居咁玩第一次浮潛+游水. 2個鐘之後, 我地就過第二個島-沙美島, 因為一開波已經搭錯船, 所以我地認唔到船家上船, 好在遇到第二個guide, 佢帶住2個台灣人, 仲帶埋我地一齊上船 (每一隻船來到要逐問), 呢個島最近kk市, 不過細好多, 仲好鬼大浪, 自由同k真係無用, 一唔到地就死游返岸, 驚死會浸親.
之後又同guide 一齊上船...總算順利呀!
一返上岸, 我地不其然行左去..........按摩!!
按完就去食海鮮. 因為在住處對面, 自由決定返上去取相機. 我地去左雙天食. 當日回程後, 我好似作病, 所以無乜胃口...蝕入肉呀!!

坐出面就有表演睇, 大多數都係老外, 我地d港燦, 梗係要空調呀!


喂..揀左海鮮先呀!自由想食虎蝦, 賣晒添! k想食龍蝦, 所以就點左龍蝦、芝士焗生蠔、蒜蓉炒蕃薯葉


椰青好唔掂, 唔凍已經係死罪, 仲要係酸既! 下次唔好攪我!

芝士焗生蠔


主角出場呀! 奶油煮.....好鮮甜. 不過自由作病, 只食一件, 仲要趙o左好耐!! 蝕入肉~~~



龍蝦頭煲粥, 好鮮甜.



呢碟菜係自由主食, 唉..有乜理由唔食貴野食平野??



好回味呀!!!


6 則留言:

  1. 由由啊...覺得妳的描述好麻甩feel似為幾個為食男出去玩添...man爆...別介意啊!...3ear有時好多咀.
    我知到點解耳環著裙吾岩妳,d海鮮真好味,下次可以去馬爾代夫妳一定會好鐘意.

    回覆刪除
  2. 食海鮮先嚟病...蝕到入肉....!!!!!

    P.S. 同意多咀 3 耳~

    搭咀 8 上

    回覆刪除
  3. 同意多咀 3 耳~x2

    real man 爆,搵日一齊去隊啤酒!

    回覆刪除
  4. 你地好勁, 唔駛join local tour 自己亂打亂撞就得!
    btw 沙巴既島真係令人好難忘.

    牛太

    回覆刪除
  5. 3耳 & the8:
    唔介意! 我真係好男仔頭.
    其實我鍾意埋男人堆多過女人堆, 女人麻煩小氣o麻. 有時玩得顛, 都唔知邊句得罪人.
    我今次有帶裙去架,攪到k勁笑.

    娜姐:
    都話好多不可能既事, 在我身上都變成有可能.

    牛太:
    你幾時出發呀??? 行去碼頭真係好近, 唔難去架.cc 去餵魚一定好開心.

    回覆刪除