2009年7月10日 星期五

25-6-2009 沙巴第三日

準時2am起身, 食過好簡單的早餐後, 2:30am準時出發. newmond 已經在門外等我們, 雨仍然下得很大. 天上一粒星星都不見, 在伸手不見5指的情況下, 攻頂的人陸陸續續起行呀! 好在天公亦好眷顧我地, 雨逐漸停下來, 而我......越行越熱.....我直情要除保溫衣, 短打上山. newmond 仍然是跟在K小姐旁, 終於見到要拉繩上既山, 因為太黑, 我乜都睇唔到情況下好順行就攪掂.

就係拉呢D粗麻繩上山





因為要手腳並用, 所以無乜影相, 呢張應該係天光前第一張相.....





行呀行...突然見好多人返轉頭, 心諗..唔係咁快上完頂呀? 之後問newmond 今日有無日出睇, newmond 話因為厚雲, 所以今日睇唔到..omg~怪不得咁多人走呀! 老實講, o個刻我都想調頭走, 只係想等有人開口....最終k小姐一句, "行左咁多, 無理由唔上"....咁唯有頂硬上呀!! 雖然我表面上同意, 心裡當然係....
k小姐....加油~~



終於上到頂呀(Low's peak 4,095.2m)!! 原來無位抖架!! 後面仲有好多人等影相, 走呀走呀!!



仲有好多人爬緊上黎...



另一個頂


好厚雲!

落山呀!!


check out、食早餐後, 10:30am準時出發. 自由行到第3個check point 時, 右腳膝頭開始痛, 我知道要慢行, 而newmond繼續傍住k小姐...行呀行...自由只在check point 涼亭等k, 只見k一出現...啊...乜皇太后上身, newmond扶住k一步一步落山, k連跟身既小揹袋都落在newmond身上...oh......

k又食又拎, 索晒油呀佢!!


因為天色越來越暗, 每次等完k再起步, 隻腳痛到死, 所以我決定臨尾2個point 唔等佢, 衝呀!
回程先記得我未影行山徑名稱


一返到end point, 3~2~1~.....均隆....落大雨呀!! 件衫又濕又凍又餓 (因為lunch 要在辦事處餐廳食, 12點至4點, 當我在其中一個point 等k超過半小時, 我已經知道我既lunch 凍過水, 好在我堅持要買朱古力, 而我回程已經5點幾)
我在等k期間, 有幾位女仕見我著短袖衫, 問我凍唔凍 (其實凍架, 不過d衫在newmond處, 無得取), 傾下傾下, 原來是新加坡人, 其實當地人大部份都非常友善, 香港少有呀!

到6點..k終於出現, k一踏入大門, 工作人員即刻拉閘收工......

k應該係全場最抵玩o個個........我知我咁講好衰, 不過k自已都係咁講.

因為太夜既關係, 無車出kk 市. 唯有搭的士, 自由又駛出慳家本領, 的士出kk, 車程2小時, 價錢180-200馬幣不等, 自由最後以150馬幣(折合港幣336)成交...講真自由好肉痛呀!!! 咁大個女都未搭過幾o舊水的士.

返到rest house, 見到條長長既樓梯, 自由同k即時暈低....仲話要去按摩, 都唔知點"冷"去!!!

老板仲話..."啊...行得走得, 即係無事呀!!""

是晚求其食d野就返去zzzzzzzzzzz

8 則留言:

  1. 嘩~ 咁體力勞動自由你有冇輕咗十磅返香港?

    我見到你條褲個脾位濕咗...一定狂出汗喇!

    回覆刪除
  2. hehe...梗係無呀!! 我都想瘦10磅呀!
    仲有..張相唔係我黎架.
    (因為我同k調換左相機)

    回覆刪除
  3. 咔咔,師傳一路睇一路笑,好過癮。

    神山寸草不生,似域外呀!

    回覆刪除
  4. 師傳:

    仲有好多過癮事...又係k做主角. 我落完一個山, 回頭看到...k o知蛛俠咁掛左o係個山上, newmond 加2個路過既外籍猛男幫佢過繩, 見到3個男人周圍轉, 好好笑.事後同k講番, 佢問我做乜唔同佢影相.....
    沿途又有好多行山人士向我報告"你fd 在後面", waiting your fd... 你話k幾出名.

    回覆刪除
  5. 雖然沒見日出好可惜,但見妳抱住兩個地標牌影相個樣就值反晒,戶外爬山我真係外行!

    回覆刪除
  6. wa~行姐!兩點就要起身爬去睇日出!!
    我就唔得啦,唔訓我唔得架!

    k小姐呢次遊程收穫豐富啊

    回覆刪除
  7. Denzel:

    你仲勁呀! 捎住大相機上神山頂. 你11左幾多個鐘下山?

    佚名:
    我都好眼訓. 所以行到4點零5點係咁"放蚊"
    hehe~~ 我幫你同k講!!

    回覆刪除