2009年7月18日 星期六

28-6-2009 沙巴第六日

今日k就要返香港, 一早起身同亞k食埋早餐後, 7:30am 送她上的士後, 我就準備行sunday market,
sunday market 只在星期日開, 11點前要出發, 因為11點已經開始收檔, 要行就要趁早呀!! 我覺得似一個街市似d, 有食品、日用品、謢膚品 (無錯係謢膚品, 因為佢向自由sell美白)....、寵物、植物包萬有, 我都覺得幾得意.
sunday market 入口

因為早既關係, 遊客不太多

擺設品都有.


有榴槤、 山竹植物賣. 不過就算帶到返香港, 都種唔到 (檔主話)


d芒果好大個呀!!


sunday market 既戰利品 (買得好少呀!)


kk市最舊的酒店, (價錢唔平啊!)


之後沿海旁行去菲律賓市場, 好曬呀!!

藍天與白雲, i like it!!

water front 地標

菲律賓市場附近既海味街, 其實都平架, 不過自由唔識揀, 又唔識煮, 所以齋行無買. 之後行o下行o下, 又行到去按摩店....隻腳不受控制咁入左去. 我係第一個客, happy hour MH$40/hour....今次無次上位姐姐按得咁好呀!!

之後返仲去左食k讚口不絕既喇沙店食lunch, 味道ok, 不過未至於讚不絕口.
又係桔仔冰, 究竟我總共飲左幾多杯呢?




有蝦有雞絲, 湯底唔夠辣! 不過以MH$4.5價錢, 我絕對接受.

之後返rest house 洗個白白, 又等出發去紅樹林+睇螢火虫. locul tour 遲到, 由1:00pm 等到1:45pm 終於出發呀!! 搭左2個鐘車後...就到呀!

呢隻monkey, 其實香港大把, 不過"猴離鄉貴", 成班港燦博命影, 咁我都唔執輸影一張咁多呀!

之後食個下午茶(個團包), 就上船呀! 船上面有4個香港人, 一對澳門夫婦, 一對老外, 我地一船人就浩浩蕩蕩咁出發. 講真, 長鼻猴真係睇得唔清, 不過總算有出現過. 原來長鼻猴係一夫多妻制, 一棵樹成家坐晒響棵樹度, 都唔知係佢望我定我望佢, 望下望下, 點解有d係大鼻(好似成龍, o個刻好想俾霸王佢)有d尖鼻(似老外)? 原來大鼻係雄性, 尖鼻係雌性, 所以外傳成龍咸濕唔係無根據架.

出發呀!!!
sorry....手震!!
日落
之後回程食個dinner, 然後再上船睇螢光虫, 因為太黑呀, 所以影唔到! 不過成棵樹都閃下閃下, 我又諗起"再見螢光虫"!! 好明顯趕收工, 睇完一棵樹(10分鐘)就bye bye 啊! 之後乘車返歸.
,10點幾返到, jenny 第一句"你去左邊呀? 咁夜先返?" (好亞媽口吻) 自由: 無呀! 岩岩落車咪返黎!
jenny: 我以為你一個人去到咁夜.....
o個刻真係有d感動架! 萍水相逢都咁關心...

7 則留言:

  1. 我覺得果度d 人好nice, 我上次遇到個的士司機都好好人. 去旅行遇到呢d 人, 個trip 都會難忘d

    回覆刪除
  2. 一個人行market或去玩會很自由吧!

    回覆刪除
  3. 關心係出自真心,佢好好人呢!!
    你的相片中有藍天白雲,日落,很美!!
    最近好多人都去旅行,處處都是藍天白雲,
    實在好想去身處其中呢!!

    回覆刪除
  4. 牛太:

    沙巴人都真係好nice! 我都好鍾意沙巴.

    3耳:
    一個人真係自由自在得多. 不過有利有弊, 有時遇到開心事, 一支公無得同人即時分享.

    mag:
    暑假前平呀! 所以好多人出門. 我最鍾意o孔住d淡季出擊.
    mag: 諗諗佢呀! 小休幾日同老公去充充電.

    回覆刪除
  5. 真係好靚呀!!! 你就好啦...

    回覆刪除
  6. 我都想呀!!
    不過只係可能去澳門...遠都唔得呀!!

    回覆刪除