2009年7月20日 星期一

29-6-2009 沙巴第七日

今日既行程係去神山公園遊, 8:00am 準時出發, 今次司機係識廣東話既人, 好lu..有野講呀!!
另外仲有2個老外+2個台灣女仕+ 一對印度夫婦(渡蜜月), 上齊人後向神山出發.
其實好多人去神山都只係去公園行下. 攻頂真係好少架!!

在車內影既神山, "神山我又黎呀!"


第一個景點, 神山市集, 好多神山土產賣, 你估下有乜??


好甜既菠蘿~~唔知係咪好出名, 果然有菠蘿地標!


d菜都好新鮮


仲有蜜糖賣! <但係無榴槤:( >

當然唔小得既手工藝品
從觀景台影神山.....又係好大霧

無聊作


之後又向山上出發~~去到公園, 買過票後, 就開始呀! 嘩..撞鬼..我好似去左種植物公園咁, 在公園行一個圈, 介紹下d植物.
好得意既花~~ (唔好問我佢係叫乜名, 聽唔明呀!! hehe~~)

都係o個句, 唔知花名, 不過佢話味道似blue berry, 食得架.


行完公園, 向山腳出發食lunch. lunch 係食中式, 有粟米湯、黑椒牛柳、旦炒飯(賣飛佛), 味道唔錯!! (可惜無影相)食飽飽, 行過對面就係溫泉. 講真同山腰比, 真係熱好多. 聽司機叔叔講, 山腳既溫度比山腰熱好多, 所以行完山如果想抖一抖(住一晚)先走, 千祈唔好揀住溫泉, 會好熱架!!
自由自拍照, 呢對涼鞋(印)跟足我2個禮拜
因為吊橋都在溫泉內, 導遊姐姐帶我地行左吊橋先, 之後有一小時浸溫泉
老實講, 自由好驚會破壞公物, 踩爛左好瘀架喎!!


其實會有管理員望住同告示講明, "每次只限2人同時行橋, 最多容納6人", 加上每部相機都要賣票, 款項作為維修吊橋用途, 真又好假又好, 買左票, 咁就算踩爛, 良心都好過d o麻!!

行完橋係浸溫泉時間, 自由其實好愛浸溫泉, 不過...呢個除外. 因為....
一早收左風似洗腳水, 再加上有朋友浸完皮膚敏感, 自由又點會犧牲呀!! 所以呢個鐘係無無聊咁呆等!!
咁鬼熱, 整枝粟米雪條嘆下先! 盛惠MH$1.00
味道呢....都ok呀!! hk$2.24 想點呀!
有熱水區, 亦都有凍水區, 你睇小朋友玩得幾開心. 自由坐左o係個亭度等, 同亭既仲有一個馬來家庭來游水, 可能見我一個人, 佢地仲問我試唔試小食, 真係好nice呀!
其實佢地個bb好得意, 自由仲同bb玩左一陣, 不過臨走時唔記得同bb影相添!!
返到kk, 因為今晚係kk最後一晚, 一支公又唔知食乜., 最後自由決定將好食既再"重溫"一次. 入圍既包括:
馬來咖哩, 其實自由想"番兜"海鮮喇沙就真, 可惜....佢今日off, 唯有整個簿餅+桔仔冰!
之後魔鬼又黎呀! 今次係榴槤旦糕, 講真一個人食真係好滯, 身上又唔多夠錢(實情係唔想換太多馬幣) 但又好好味...點好呢???
最終自由都係不敵, 雙腳向住榴槤旦糕進發.
嘆完之後, 好有罪惡感呀!! 之後去換多小小錢, 又去左超級市場敗家. 然後再去整多碗檳城蝦面先罷休.
貪食既結局係......又飽又滯!! 之後返去執野明天返香港lu!!

5 則留言:

  1. 發覺妳飲了很多桔仔冰/喇沙...
    D蜜糖好吸引妳有沒有買?

    回覆刪除
  2. 自由你一日有冇飲 2 杯桔仔冰呀?

    你去沙巴就好似我去台灣咁....我一日食三餐粉圓...問題係我不愛吃這個但同行中有人狂喜...所以...返來 HK 後我變成粉人!

    回覆刪除
  3. 3耳:
    無錯! 我全程都係桔仔冰. 最多都係1日2杯. 仲有1日1支榴槤雪條 ^^
    無買呀! 驚漏蜜糖呀!

    the8:
    沙巴食店好有趣, 一個舖位可能有3個或以上唔同檔口(但又唔同老細)所以萬一唔岩食都可以各有各叫.

    回覆刪除
  4. 行姐:
    如果我去馬啦都會成日食榴槤野食
    不過食得太多會唔會厭呢?

    回覆刪除
  5. 佚名:

    每次唔係食好多, 過下口癮! 所以唔會厭!

    回覆刪除