2009年7月15日 星期三

27-6-2009 沙巴第五日

原本k對激流無興趣 (因為她在尼泊爾玩過), 因為自由未玩過既一所以k捱義氣陪我玩. 自由一向想玩3-4星激流(先坐車, 再轉火車, 到達起點先玩1-1/2小時, lunch後再玩45分鐘, 上岸轉大船再搭車返歸) 但k講明"我唔可以跌落水", 老板娘 jenny 游說k 玩這條河, 攪到成11點先成功....
可惜...第2日早上, jenny 一早回來對我們說 full booking 呀! 只有九如河(1-2星, 車程個零鐘)有位, 咁....好過無呀!
我們被安排和一對香港情侶一組, 再加一個職員, 他仲帶埋仔仔一齊開工, 玩左個零鐘, 嘩...悶到呢! 我覺得自己似扒艇多過激流. 所以好多人都"自動"跳入水中涼快o下, 自由都想跳架, 不過眼見同船既情侶跳船後, 上黎都好呢hea, 要幫手拉上黎, 自由自己知自己事, 落完水要扒返上黎, 都係唔制呀! 唯有將伸左2隻腳出去浸水.
嘩...玩完唯一既收獲.........成個人黑晒!!
因為包lunch 關係, 所以食完上車走. 返到kk市, k 最後殺貨, 超市、屈人寺通通成為掃貨既地點.
之後返去rest house 洗白白, 然後去食馬來咖哩, 因為相機放在旅館保險箱, 而 jenny 未返, 所以相片欠奉. 我地點左2個簿餅+桔仔冰+海鮮喇沙....全部都好好食!
之後老板娘 jenny 話帶我地食宵夜, 原來係大排檔. 望落去, 食客大部份是當地人, 而售賣既食物有山東餃子、奶茶、多士.....

好地道既茶室....我諗起亞飛正傳!


雞翼...脆漿整得好靚

一見到呢隻疑似糭既物體, 其實好驚, 食飽無耐, 整隻糭喎~ 一打開....
原來係炒米粉....嚇得我 p地~~
仲有呢杯好滑既奶茶
好多謝 jenny 請客. 最唔好意思係jenny 每晚都會和她先生daniel 一齊整理rest house 事宜, 例如編房、安排接人等工作, 今晚她帶我們出去, 即係又要遲做功課, 真係唔好意思.
返到rest house, k 就要執行李準備明日返港, 而自由就開始一人旅程呀!!

9 則留言:

  1. 行姐:
    粽型炒米粉咁得意?
    會唔會有好大陣粽味架?
    行姐日日都咁好送ga~流晒口水啦!

    回覆刪除
  2. 那米粉粽好搞笑!!!
    以前都玩過激流,係澳洲非常辛苦,要自己托隻艇,手腳全部酸痛損晒慘最第二日係成個人散晒,價錢吾平,仲之好辛苦啦!不過襯後生有氣有力好值得玩下.

    回覆刪除
  3. 佚名:
    無糭味架!
    hehe~~咁食法, 唔肥都好偷笑.

    3耳:
    我相信如果激既話都幾累. 因為我地淨係扒下都累呀!
    我朋友在新西蘭玩過一種要扒又要游仲要行(好似在山洞玩, 無路行就要落水游去, 仲要拎電筒)聽都好刺激.

    denzel:
    係呀!! d食物仲好岩為食既我添 :p

    回覆刪除
  4. 你咁勇, 玩激流!
    牛太

    回覆刪除
  5. 像像都好似好好味, 有啲肚餓tim!

    回覆刪除
  6. 牛太:

    我唔知個"死"字點寫o麻! hehe~
    實情係又驚又想玩.

    肥貓:
    我直情想返去食過添.

    回覆刪除
  7. richmapoorma:

    你點呀?? 知你入院, 祝早日康復!

    回覆刪除