2009年7月6日 星期一

24-6-2009 沙巴第二日

陽光普照的早上, 我同k小姐六點多便起床. 起床後; 吃過早餐後 (2塊多士), 七點半老板娘jenny 同我地booked 既泥猛的就到, 我地既征途開始了。在車內, 有一對老外情侶加一對本地人, 老外情侶好似食左安眠藥咁zzzz, 車上只有我同k小姐交談, 傾下講下, 2小時的車程就過去了. 我地終於去到公園門口.

辦過手續後 (即係俾錢), 辦事處就安排 guide 給我們, 名字叫newmond, 取過 packed lunch後, 再搭一程巴士, 到閘口正式出發呀!!
因為海拔過既關係(1,489米), 天氣十分清涼, 行了一陣, 自由既散熱系統已經運作, 全身濕晒. 沿途不停上上上, 好快到第一個check point. 圖中綠色正方形是一部"山水機" , newmond 就在這裡fill 水. 而後面其實是一個涼亭, 仲有廁所添. 休息期間, 有好多松鼠仔出現, 卡通片就見得多, 真既第一次見. 抖左一陣就出發.





一路上上上......沿途會見到好多porter, 揹日常用品上山, 我眼見既有石油氣罐、DVD機、行山人士背包 (幾個綁埋一齊)、餸菜.....



k小姐越來越慢, newmond 都跟著她, 我就一個人上左山看風景...感覺好正呀!
是日最後一個check point, 過埋就到rest house, 加油~~



到左rest house, 第一件事係......洗白白(7點後就無熱水)!! 之後另一特備節目就係搽按摩膏, 我同k博命搽呀搽, 自由亦體操選手上身, 不停拉筋, 唔知會唔會嚇親同我地同房既老外?
5:00pm就食晚飯, 你睇下....

好豐富的晚餐, 我同k小姐攪到好似擺酒咁幾大碟捧返去慢慢嘆, 味道唔錯(或者係肚餓關係) 自由食得好開心呀!! 仲有...是日協議一定要將取返來的食物食清, 因為揹上山真係好辛苦架.
食飽飽後, 諗住出去散步, 點知下大雨, 希望凌晨上山時停雨呀!!!

6 則留言:

  1. 好大霧!
    啲樹生得好有趣。

    回覆刪除
  2. the8:
    最好食係青蘋果, 可以用甜字來形容.

    3耳:
    消耗咁多卡路里, 但我無瘦喎! 鬼咩...一埋位我就食.

    eric:
    在山上, 一年四季都見晒. 越低越大霧. d霧誇張到好似次氣機出冷風咁. 條路都一個人行, 好似拍鬼片咁.

    回覆刪除
  3. 有個要求, d 相可唔可以唔好縮細呀.....牛太

    回覆刪除
  4. wa~有松鼠啊>< 好得意架
    行姐有冇影相啊?

    牛太d相縮細d睇唔到行姐ar ma
    行姐怕羞ga

    回覆刪除