2009年6月3日 星期三

吹脹

再一次證明天王係一個A字人!!

天王: 呢D supporting 你(自由) 要唔要夾?
自: 你要夾就夾...你決定 (嘩!坐左成年仲問埋d低能問題)
天王: 咁即係你平時要唔要?
自: 你要夾就夾, 唔係我話事!

dead air 分零鐘, 天王唔忿氣地講
唔係喎, 我見你有d 會夾supporting 架喎!

自: D supporting 唔係我夾, 所有supporting 唔經我手, 至於夾唔夾, 唔係我話事, 係你主任話事......

其實只係一個好小問題, 至小唔係一個會死人既問題, 點解天王都要問?
坐左成年, 仲問D FILE 放邊 (得一個櫃, 約十零個FILE), 其實每個月出糧既時侯會唔會有D唔好意思?? 呢期仲要興玩唔覆電話, A到暈.

5 則留言:

  1. 唉...呢啲史前生物唔係絕咗種好耐呢咩?

    回覆刪除
  2. the8:

    我只知佢永遠o係亞sir不在既時候攪我.
    其實我只想安享晚年, 唔好攪我呀!!

    回覆刪除
  3. 既然吹佢唔脹,就等個天收佢,無謂勞氣。

    回覆刪除
  4. Ebenezer:

    用等天收又好似惡毒左d. 不過咁, 我相信恩果報應, 若然未報, 時辰未到!!

    師傳:

    我太口語化! 其實每一張order 到找數時都會有一d文件夾埋一齊, 例如: 工程報告、簽到表等, 以證明判頭到來工作的證劇. 而天王問我夾唔夾既文件係"更換衛生箱記錄"

    回覆刪除