2009年6月1日 星期一

考試

呢個六月將會好忙好忙, 忙考試、忙旅行、忙ISO...
將亞sir 俾既天書溫習及查字典, 一打開...就好似有安眠藥散發出黎, 好~眼~訓~呀!
我相信讀書真係要講點緣份! 好似有些人永遠都做不成朋友一樣, 大家都沒有憎或討厭對方, 但總是欠缺左d野咁, 做不成朋友!!

13 則留言:

  1. 欠缺的,就是化學反應!

    師傅就唔再讀喇,畢竟,我已近老!

    回覆刪除
  2. 考試呢樣野真係好磨練人架!

    努力啦朋友,祝你考試亨通,大殺三方!

    回覆刪除
  3. 我都好怕為考試而讀書。以前啲唔鍾意嘅科目喺點迫都唔會點溫習嘅。所以張成績單係好怪(有幾乎滿分有幾乎零分)。阿媽都冇計。

    回覆刪除
  4. 師傳:

    你日日都對住呀! 仲黎??
    我都係迫不得已, 試下有拖拍, 肯定唔讀..hehe~~
    上星期食飯先有人問我呢個問題, 我地同"木台"同時有3人一齊fing 頭.

    Ebenezer:
    歡迎光臨! 考試真係好磨人(尤其我要取cef), 多謝你呀!

    eric:
    你..好似仲讀緊架喎???

    回覆刪除
  5. 唉....作求學不是求分數果個人漏咗幾個標點符號囉!

    求學?不是,求分數1

    回覆刪除
  6. 自由行..

    好認同你既講法呀!!
    所以我都係讀唔到書既人囉!!
    希望你考試合格,
    旅途玩得開心d啦!!

    回覆刪除
  7. 考完就可以旅行...先苦後甜!

    回覆刪除
  8. 我喺舊年讀完啦!謝天謝地。

    回覆刪除
  9. the8:
    你甩難呀!! 恭喜恭喜!!

    mag:
    多謝!!

    3耳:
    先苦後甜? 我係將畢業旅行提前..hehe~!!
    唔先苦(讀書) 邊有得後甜(有工返, 有錢駛)!!

    eric:
    你又甩難!!

    回覆刪除
  10. "大家都沒有憎或討厭對方,但總是欠缺左d野咁,做不成朋友..."
    我呢排都遇到類似情況,可能就係欠一點緣-.-!

    回覆刪除
  11. Denzel:

    不打緊,相識都是一種緣份!

    回覆刪除
  12. 我同宜家d同事都係咁。。。

    回覆刪除
  13. 火女:

    唔好氣餒! "唔夾"係有好多原因. 或者試下用其他方法改變下. 一個愉快既工作環境其實好重要.

    回覆刪除