2009年6月17日 星期三

假如生命只剩廿四小時!!

溫書溫到好悶, 突然諗起一個n年前被人問過既問題,
就係....

假如生命只剩下二十四小時, 你/妳呢刻最想做什麼事???

11 則留言:

  1. 我想同屋企人閒話家常咁一齊過埋呢 24 小時!

    回覆刪除
  2. 我想同屋企人閒話家常咁一齊過埋呢 24 小時!x2

    回覆刪除
  3. the 8 & richmapoorma:

    同屋企人閒話家常當然好!

    浪子:
    sex party? 我驚..你2.4小時後就要去報到. 哈哈!

    回覆刪除
  4. 會同我老公一齊去看人生最後的日出,日落,平靜地過埋最後的一刻!!

    回覆刪除
  5. 毛遂自薦暗殺獨裁者大毒梟(自殺式都可)。

    回覆刪除
  6. 我都選擇同最親既人(父母, 妹妹同老公)一起過.

    回覆刪除
  7. 各位:

    上星期六旺角小巴車禍, 發生地點正是我深夜回家等車的地點,2名死者都沒有想過在當天和朋友吃最後晚餐, 同至愛通最後電話, 因為呢件事, 令我再次想起這個問題, 當年我既答案我已忘記了! 就讓我重新作答.
    我想..如果我知道自己只剩廿四小時, 我會逐一致電朋友談天,和家人食飯, 以前的我,朋友是第一位, 現在的我, 家人一定是第一位, 沒有其它可以代替. 我想人長大了, 更加想爭取同家人團聚的時光. 追回以前失去的時間.

    回覆刪除
  8. 自由: 係呀...細個時睇到朋友大過天...年紀大咗(我話我咋!)唔係話唔珍惜朋友...但越來越覺得親情真係好寶貴!

    回覆刪除
  9. 我會告訴家人朋友說我辭工遠遊.安排謹餘銀兩給老媽.然後靜靜度過不悲不喜.死亡從來不由人.

    回覆刪除