2009年6月17日 星期三

去濕毒必飲

2星期前行完山, 又出到一頸都係粒粒, 為左唔想帶埋粒粒旅行(雖然我預左會再有), 不過都係清一清好.
上星期煲呢個湯飲, 飲左2日, d粒粒褪左好多, 所以要介紹下俾d有同樣煩惱既人.

材料:

1. 鮮土茯苓
2. 地老鼠
3. 雞血籐
4. 果皮
5. 蜜"早" (我唔識打o個個字)
份量: 我只是同街市檔內說明幾多人飲, 就幫我預份量。(25元一包)

做法:
1. 將地老鼠用淡鹽水浸泡 (約十五分鐘),
2. 果皮用水浸軟後, 用鐵匙刮去果皮(內裡黃色部份)
3. 其它材料用清水沖洗後, 將所有材料放入煲內煲3小時即可飲用。

備註:
1. 如果沒有敏感 (如口痕) 地老鼠可不浸鹽水;
2. 如當湯水, 可加豬肉煲, 平常當水飲, 可不落肉, 加蜜早或糖冬瓜便可;
3. 呢個湯老人家小孩都可以飲, 主要去濕毒. 如沒有濕毒症狀 (如生粒粒, 皮膚痕, 發紅) 可加牛大力, 亦可詢問檔主配搭。

7 則留言:

  1. 自由...呢款湯我個貪靚大家姐以前成日飲架,所以我都飲吾少.我係沙漠孤那邊見到妳留言說比家姐蝦,我都係一樣因為同家姐一間房所以會比佢打又會借的意扣留我的玩具,反而兩個哥哥好錫我,係未女仔少氣會嫉妒心重?
    不過現在我無怪佢可能我地大家分開國家住要見面有D難度掛!

    回覆刪除
  2. 犀利,驗方呀!

    徒弟仔要去旅行了,一定好興奮!

    回覆刪除
  3. 3耳:

    我家姐和我相差12年, 因為我既出現(一睇就知係意外品) 引致到佢只讀到小學就要出黎工作, 可能工作壓力大, 所以小小事都會打駡一餐. 不過都過去了. 加上分開住, 我又長大, 佢現在只會駡佢3個寶貝女.
    講番呢煲野, 真係work 架! 好過成日食西藥!! 我雪櫃開始有儲貨, 隨時煲都得.

    師傳:

    興乜鬼奮,今晚考試,今日仲要返工. (因為internal check iso)而家又話唔黎,頂!

    回覆刪除
  4. 地老鼠?!!

    老鼠都食得嘅咩?

    回覆刪除
  5. 地老鼠唔喺老鼠掛,應該喺植物嚟。
    不過話時話,老鼠都食得㗎。蛇都食得啦。
    喺蜜棗。

    回覆刪除
  6. Ebenezer & Eric:

    地老鼠係植物黎架. 個樣...似o舊木咯!!
    國內真係有田鼠食! :(

    蜜棗個棗字我唔識打呀!!

    回覆刪除
  7. 呢個湯都有煲過呀!!
    不過我宜家好懶,
    最快見效就係食2-3日,
    龜苓膏即刻清晒粒粒好見效!!
    懶人之選呀!!哈哈!!

    回覆刪除