2009年6月19日 星期五

失憶

o尋晚學麥o麥咁, 有豬腩肉就游多幾游, 點知......
我唔記得左點游呀!!!!!! 有無好心人講下蛙式步驟呀!!!!

正確d講係手腳唔協調, 真係撞鬼呀!!

我小小記憶:
1. 撥手
2. 頭升起, 吸氣
咁隻腳應該幾時開始收腳呢?????

游左一陣, 一時得一時唔得....真係要游多d先得.

12 則留言:

  1. 會架, 我都成日唔記得點游水, 只記得上次落水既時候是兩年前, 我相信下次再游一定唔記得哂.

    回覆刪除
  2. 手將開晒時收腳...應該係頭升起前(定同時間呢?好難形容!)

    回覆刪除
  3. 你諗下...當你個頭要上水吸氣既話,
    咁係咪要出水用腳撥水呀??
    即係手直既時候對腳都係直,
    當你手撥開既時候,你對腳都同時要撥水呢!!!

    回覆刪除
  4. 蛙式係比較難d架,不如改游自由掙扎式啦,易上手d架,哈哈。

    回覆刪除
  5. 我都係爬爬下就遊到,沒沉下去便當成功...蛙式最易了.

    回覆刪除
  6. 肥貓:

    我都係成年無游,飲下泳池水就記得架呀!

    the8:
    um...即係頭升起, 就收腳..是嗎??

    mag:
    照你咁講, 即係撥水同時收腳踢水, 直就全直.

    ebenezer:
    蛙式唔難學, 最難係協調.

    richmapoorma:
    背泳, 我好驚架! 不過上次有試過, 仲玩埋一撥手轉身, 好似...遇溺咯!! 哈哈哈~

    3耳:
    自由係一個無運動細胞既人類. 我都唔明點解當年可以學識游水.

    回覆刪除
  7. 理解係咁..
    好自然咁就會做到,
    你試下啦!!
    希望幫到你啦!!

    回覆刪除
  8. 卡臣好大手笔6月14請素顏小姐食情調大餐。(有冇知會卡臣嫂先?)

    XD

    回覆刪除
  9. 行姐游水,岩晒呢幾日好鬼熱
    但我成廿歲人都係唔識游水架
    玩水就識
    睇來呢度好多游泳好手啊!

    回覆刪除
  10. 徒弟仔:

    蛙式手脚的協調,好難講得清楚。

    你用手壓水,頭升起吸氣,那時脚應該剛完成曲起的動作。

    回覆刪除
  11. 行姐......
    好難解釋!
    (有冇興趣一齊去游?)

    回覆刪除