2009年7月1日 星期三

黑!


旅途上既手信之一.......曬到好黑!!

14 則留言:

  1. 好玩嘅代價!

    黑唔緊要,千其唔好曬傷就得喇!

    回覆刪除
  2. 我也正在計劃去沙巴玩,依家巴結緊d喺香港嘅沙巴friend。

    回覆刪除
  3. 仲以為你話指甲黑tim, 等我研究左o甘耐...

    回覆刪除
  4. the8:

    我全身最黑係對麒麟臂, 隨身既仲有一條短褲+一對涼鞋印.
    而家我成個賓賓咁.

    3耳:
    多謝!

    Desertfox:
    同以往既情況一樣, 烏龍百出.

    Ebenezer:
    如果鍾意戶外活動, 沙巴係一個唔錯既選擇. 要豪又得, 要慳都得.

    篤篤:
    指甲黑?? 咁要取黑豬印呀!!

    回覆刪除
  5. 嘩~~~~正呀!!

    (都唔係好黑啫, 在香港早上去游水, 去3次已包保有這效果!)

    回覆刪除
  6. 隻手仔都唔係好黑啫, 好玩咪得囉!

    得閒分享一下這次旅程的點滴...

    回覆刪除
  7. 隻手仔都唔係好黑啫, 好玩咪得囉!x2

    >同以往既情況一樣, 烏龍百出.

    快啲寫出來俾我哋八下啦!

    回覆刪除
  8. 曬黑...即係好天氣啦!!咁咪好...law...
    我都不知幾咁想去下旅行...曬下都好呀!!

    回覆刪除
  9. 火女:

    游水真係好快變黑,我就係玩激流曬黑.

    肥貓:
    (不太黑)多謝你安慰我! 不過..事實擺在眼前, 當地人用當地話同我講野. 可想而知我幾融入當地社會.

    娜姐:
    好呀! 不過都唔知點寫好.

    denzel:
    我d相, 好多都手震, o徒晒!

    mag:
    天氣好好呀! 好多時我地都避過下大雨, 真係好好彩.

    回覆刪除
  10. 徒弟仔:

    黑完會白番架,去旅行,哩樣嘢值得!

    等你啲相呀!

    回覆刪除
  11. 師傳:

    我天生受曬, 人家會變白, 我就有排等白.
    老實我不是討厭曬黑, 有時仲覺得幾好, 只是我一變黑, 成個賓賓咁, 一d都唔古銅. 黑得唔靚. 仲有...至怕曬到有雀斑.

    回覆刪除