2009年6月15日 星期一

又爛鞋


點解每次都要在行山時甩底????
好在今次係在尾段上赤徑時發現
旅伴 k小姐向自由作出勸告
你都係帶埋支AA膠出街呀!
另大家如果行西貢要小心, 因為當日的路線是由西灣亭起步, 經西灣, 咸田灣到赤徑, 沿途有好多尼泊爾人(分幾批, 每批約6, 7人). 係由水路來香港當黑工, 初時我地都唔知乜事, 直至見到海關拉人先知. 所以奉勸大家行山時要小心些.

10 則留言:

  1. 哈...上次去塔門又係見到人甩鞋底呀!!
    下次要檢查清楚先好出發先得
    西灣亭到赤徑,係咪好辛苦呀??
    要行幾耐時間呀??我上次都係去到大浪西灣就無行...lu..
    尼泊爾人偷渡??又真係唔知喎!!多謝你既資料,
    真係要小心d....

    回覆刪除
  2. 篤篤:

    我都唔清唔楚, 總之係k小姐帶路!

    the8:
    係! 上次在尼泊爾行山時, 對波鞋變左鴨咀, 最後由w用繩綁住落山,o個刻...見一個笑一個.

    mag:
    你影靚相時常去d人少既地方, 要小心d呀!

    回覆刪除
  3. 咁你咪有藉口買個對新鞋, 下次買對厚底啲.

    回覆刪除
  4. 正啦, 你又有得去振興香港經濟
    答訕, 西灣亭落赤徑係第二段.
    唉, 我識得你太遲, 我收左山先知原來你都係行山友. 希望幾年後我地可以一齊組個團

    牛太

    回覆刪除
  5. 行山小心D...甩鞋底...該可修理!

    對上買波鞋巳經三年前啦!

    回覆刪除
  6. 肥貓:
    下次買鞋要買埋aa膠就真.

    牛太:
    今時唔同往日! 太辛苦既唔駛預我...哈哈哈~

    richmapoorma:
    辛苦架! 所以一見有茶座即刻衝入去, "一支可樂呀, 唔該"

    3耳:
    我好敗家, 一返屋企就送左佢入垃圾桶.
    其實對波鞋著左好多年, 不過無諗過佢會o係呢個時侯甩底o者.

    回覆刪除