2009年6月12日 星期五

電話號碼...加密??

話說亞sir 呢排個直線成日響, 包括問路、問車、問舖、問租.......

亞sir 有日頂唔順, 問客點知個直線號碼, 客回答"查電話公司", 問xx大廈管理處, 1083就俾呢個電話號碼....
亞sir 之後叫肥婆打去1083, 將管理處既電話號碼改回, 點知.....
梗係無理亞sir呀!
肥婆呢幾日放假, 亞sir 就日日陪住我, 今日佢又勾條筋問呢件事, 咁我唯有打去1083....

點知............


小姐 xxxxxxxx呢個號碼查唔到, 原因係有人落左加密!!
唔係呀! 一個管理處電話落加密.....傻架! 亦因為加密左, 必須要肥婆send 貓貓去攪! 我如實報導, 亞sir 先放過我!!

心諗..而家d高層 (肥婆個銜頭都有"高級"2字) d 諗法真係高深莫測!!

10 則留言:

  1. 加密 <-- 乜得咁醒咖佢! 抵佢估 senior 喇咁!

    回覆刪除
  2. 说起来, 现在很多不是找我的电话还是打到我的内线. 很烦, 电话一天都响, 加上十个有九个电话都不是找我的.

    回覆刪除
  3. 而家大家都貓貓,我個工作電話喺得阿媽有時打吓嚟。

    回覆刪除
  4. 新來的!

    我也是一天到晚接些無謂電話, 真的很煩.

    回覆刪除
  5. 咁神奇既...咁電話公司點解俾你地公司其中一個內線電話比人既,唔係應該俾總機既咩??
    呢樣嘢應該人事部可以查清楚喎!!!

    回覆刪除
  6. 通常總機或秘書會過濾.
    反而手機就常收到廣告來電.

    回覆刪除
  7. the8:

    因為佢係"高級"人員o麻!

    desertfox:
    係呀! 所以亞sir 先出聲, 因為太煩呀! 亞sir 不在時, 就煩我! (因為我要行去接聽)

    小瓶子:
    呢d係無直線的好處!

    eric:
    我地私人電話都係響手提多.

    richmapoorma:
    歡迎光臨! 最衰唔聽唔得.

    mag:
    人事部唔攪架! 佢地全部俾返晒d on site officer 攪(唔係 on site admin. 攪)
    咪就係奇在總機號碼查1083係查唔到. 1083話無登記, 再check...原來加左密, 所以1083查不到.

    3耳:
    正常搵亞sir d 電話咪我隔咯. 所以亞sir 覺得好煩. 至慘係直線響唔聽唔得.

    回覆刪除
  8. 乜原來可以加密架?!
    牛太

    回覆刪除