2009年5月27日 星期三

訂機票

尋晚由k小姐負責訂機票, 因為我地既出發及回程時間都不同, 要分2次網上預訂, k小姐既機票ok, 但自由既機票就....."系統故障, 未能成功"........oh.....
唔通我要同k小姐 "忍著淚說goodbye" ????

k小姐...你唔好怪我.....哈哈哈~

14 則留言:

  1. 唔好放棄搓 your breast again!!!!!

    回覆刪除
  2. the 8:

    我在msn feel 到佢流緊冷汗.
    佢一定會好努力搓 her breast again...

    回覆刪除
  3. System error is usually just temporary, just try again in a couple of hours and it should be fine.

    The pictures in your slide is very nice. Especially the ones with food. I am drooling.

    回覆刪除
  4. Desertfox:

    已經試左2次, 都唔得. 仲要已經夜深, 凌晨1:30, 我隻眼跌左大半落黎. 今晚k小姐會再試.

    回覆刪除
  5. 係囉, 最終出唔出到機票? 好心急想知!

    回覆刪除
  6. 兩個人出發及回程時間都不同?
    咁得意...

    回覆刪除
  7. 巴黎:
    多謝!

    肥貓:
    攪掂左呀! 不過要俾多d錢 (機票加價...頂)

    Denzel:
    咁奇既原因係...k小姐要7月前放, 自由要6月23號後放, 所以咪攪成咁咯! 都好架, 有幾日一個人, 想點自由都得.
    oh..西藏要押後呀!

    回覆刪除
  8. 徒弟仔:

    一個人坐才容易有艷遇嘛....

    回覆刪除
  9. 你幾時出發呀, 我8月都可能去沙巴. 我上次去住rosa ria, 話, 遠到發癲. 以後都要住返巿中心d 酒店

    回覆刪除
  10. wa~行姐學爺爺講一個人坐都好wow
    有艷遇~good ar!

    回覆刪除
  11. 師傳:
    一個人坐飛機好易有艷遇? 唔怪得你成日一個人飛呀!!
    不過我諗你而家唔駛一個人飛呀, 有二夢o麻!!

    牛太:
    我6月尾飛呀! 原來你去過. 有乜好介紹先?
    我地呢d"在職貧窮"住唔起酒店, 我地住市中心旅館. (最主要係無時間享用酒店設施, 不如慳番好過)
    我地只係攪掂機票同神山住暫, 其他去到先算. 係咪好恐佈呢??

    佚名:
    我想我既艷遇係一上機就見周公咯!

    回覆刪除
  12. 你呢d 係真正既自由行呀! 牛太

    回覆刪除