2009年5月21日 星期四

過火 - 張信哲

呢幾日時常在腦海出現既歌!!


9 則留言:

  1. haha I like 張信哲 a lot!! I used to think he was very 靚仔~ haha

    回覆刪除
  2. 哈..呢首歌真係暴露左你既年紀喎!!
    我都係個年代係去唱K最瘋狂既,
    每個星期至少去3次呀!!
    最高紀錄係去足一個星期,
    係晚晚去呀!!
    宜家就...一年都唔知有無2次呀!!!

    回覆刪除
  3. soso:

    係靚仔, 官仔骨骨型, 不過..唔岩我胃口....哈哈哈!

    mag:

    我讀書時都成日唱, 不過係一星期一次, 你晚晚去, 真係好狂喎! 講多小小, 我當時去既卡拉ok要自己將隻大碟夜入機到play 架. 拿...唔駛爆係幾多年前呀!! 哈哈

    回覆刪除
  4. 吓?你放得太鬆?有人過了火?

    哩首歌我都鍾意!

    回覆刪除
  5. 咩野呀?? 咩野鬆呀??
    係早2個星期上去買書, 然後唱k, 有人點唱o者!
    唔好多心!!

    回覆刪除
  6. 係呀!!要自己放碟0家!!
    重有好多係廳唱等叫枱號呢!!
    以前我地好犀利0家,房唱緊又等廳唱喎!!!
    好有表演慾呀!!哈哈哈!!!

    回覆刪除
  7. mag:

    我而家去卡拉ok, 好多歌都唔識唱,只識唱舊歌, 一開口, 想唔認老都唔得.

    回覆刪除