2009年5月21日 星期四

做姊妹

呢排日煲夜煲日劇, 連check e-mail 上facebook 既心情都無, 尋晚終於ko 左一套. 心情係..有d失落!
前日收到大口狗來電, 佢第一句就問, "你有無上facebook?"

自: 無呀! 做乜呀??
大: c小姐搵你同我做"姊妹", 我應承o左呀!!
自: o下.....哦.....邊日呀!!!
大: 年尾.....我問佢d兄弟得唔得? 得既就做, 唔得唔做! hehe~~

喂...大口狗, 唔好爭食好喎, 留番d機會俾我地呢d中女發下市!!!

8 則留言:

  1. ko邊套講來聽下?

    我做了N次伴娘...申請了終身免疫!

    回覆刪除
  2. 咪"三角迷蹤"咯!我睇劇好慢,所以睇左好多日先ko. 下個劇應該係boss.
    伴娘我做過一次, 之後都耍手擰頭唔做.
    姊妹都做左好多次.

    回覆刪除
  3. triangle....好鬼搵戲來做...
    雖然最後知到個兇手都好差意
    但係拖得太長啦
    江口與廣未好木口木面

    boss打算播完至睇
    因為我睇得好快

    我係一個非常懂得take care又吾會搶新娘風的的伴娘
    所以於友界絡有口卑...記憶中over 10次...好彩老友都嫁得7788...家下冇精力與時間了!
    認同於婚宴中是會好多機會去追人或被追的...

    回覆刪除
  4. 無錯..拖得太長呀! 我覺得係由尾2個集開始緊張.
    當然不會搶新娘子風頭, 嘩..over10次??? 果然好勁.

    回覆刪除
  5. 我都做過姐妹啊,家姐結婚個次
    渾渾噩噩咁,唔知要做d咩

    回覆刪除
  6. 佚名:
    渾渾噩噩唔緊要, 最緊要有開門利是收.

    回覆刪除
  7. 有啊,但開門利是唔多呢!
    唔抵啊!

    回覆刪除
  8. 行姐,

    日劇我都好呀!! 不過我係愛情片fans~
    :p

    火女

    回覆刪除