2009年5月22日 星期五

自我檢討

由上星期尾至星期頭, 我都忙. 忙溫書、忙煲劇、忙搵資料......
到星期中先可以抖抖氣.....
忙既時侯連亞sir 醒天王既原因都聽得唔清唔楚, 不過都有精警既對白~

sir: 我唔係你部翻譯機,我唔係你老豆, 我係你老細!(聽到呢, 由忙緊即刻回魂, 收聽中)
我請你返黎係幫我做野, 唔係我幫你做野!!

如果我係天王, 我一定會檢討自己,避唔係一個好辦法!!!

其實亞sir除左師奶d之外, 佢絕對係一個好脾氣既人, 至少佢都仲頂得順我!!!

8 則留言:

  1. 我請你返黎係幫我做野, 唔係我幫你做野!!
    >>>>就憑呢句, 天王應該諗下resign

    回覆刪除
  2. 篤篤:
    我係天王先唔會resign,而家乜野時勢呀!!

    the8:
    應該讀o下property management 呀!! 連困lift 都唔識處理.

    回覆刪除
  3. 徒弟仔:

    你就好喇,忙到可以煲劇!

    咔咔,咪丙呀!

    回覆刪除
  4. 行行,

    "忙到可以煲劇" -> 真是幸福!!

    回覆刪除
  5. 師傳 & 肥貓:

    煲劇是在家中呀!! 不過而家又忙多一樣, 遲d會講.

    回覆刪除
  6. 煲劇?
    點煲法?
    文火定開足火力?

    回覆刪除
  7. 雖然天王係有d關係...
    但真係唔可以考慮炒左佢咩?

    回覆刪除