2009年5月26日 星期二

開估~

我想買既黑鋼錶、1398、939、羊仔皮包包.......全部化為烏有, 變成...



沙巴之旅!!! 今次(我) 主要目的....神山攻頂!!
機票未book, 山上宿位未俾錢, 仲1516留唔留多日.......都唔知最終會唔會食白果, 所以一直唔講住, 希望唔會白做呀!!

後記:
沙巴 - 一個位於東馬的地方, 我多年前已聽聞這地, 這片土地有全東南亞最高山峰、刺激的激流、世界5大潛水勝地之一、還有全世界最大的花朵.......仲有好多好多我未見過的自然奇境, 我好想去親身感受, 只是每次的計劃, 不是機位問題, 就是旅伴問題, 一直都未能成行。
直到k小姐某日來電.....我地一拍即合. 雖然計劃一波多折, 由出發日期到住宿訂位都出現唔少難題(爭議), 但最終都一一解決, 或者就是一個自由行必有的經歷, 無計, 要自由唯有辛苦d!!
我覺得神山同我既距離又近d呀!!!

10 則留言:

  1. 祝願妳能如期成行,並能攻頂成功!另多謝妳的意見。

    回覆刪除
  2. Malaysia?
    原來妳鐘意行山.旅遊見識幾時都勝過"黑鋼錶、1398、939、羊仔皮包包...

    回覆刪除
  3. 嘩有條卡臣瀑布(carson falls)呀。哈哈。
    會唔會夏天行山太熱?

    回覆刪除
  4. 去唔到的话, 黑鋼錶、1398、939、羊仔皮包包米返晒来咯...哈哈哈!!!

    回覆刪除
  5. 馬來西亞?問 Sillycat 攞料呀!

    不過佢最近俾人搶晒啲相機,真陰功!

    回覆刪除
  6. VV:
    多謝!! 你地個旅行攪成點?? 澳州都好多野玩, 而家澳州機票都平, 去得過呀!

    3耳:
    係呀! 不過行極都咁肥呢!
    咁...我都係一個港女o麻, 有虛榮都正常, 不過2選1, 唯有"忍著淚說goodbye"!

    肥貓: 6月下旬, 考完試即走.

    eric:
    咁我係咪要帶埋carson 張相, 等佢地相認??
    熱架! 不過機會難逢!!

    小瓶子:
    耶....又食白果??

    師傳:
    我知呀!! 我係咪應該要親身安慰下佢呢??

    回覆刪除
  7. Congratulations!! You should take some nice pictures and share them with us.

    回覆刪除
  8. Wow~行姐要征服東南亞第一高峰﹖

    Welcome to Malaysia~

    回覆刪除
  9. Desertfox:

    我影d相, 一定唔夠你靚 :p

    sillycat:
    你無事嗎??? 征乜鬼服, "羅"苦黎辛就真. 肯定得番半條人命落山.

    回覆刪除