2009年5月25日 星期一

世事豈能如意???

一個無心插柳, 在毫無預備之下, plan 一個我恨左好耐好耐既地方....
攪左一個下午, 以為攪掂晒, 點知......又有小事tick 住...頂!!
我真係想投降!! 唯有等明天睇e-mail!!

或者呢d就係backpacker 既樂趣(無奈中)!!

7 則留言:

  1. 想請問是那個地方呢?因為我在六月下旬也計劃外遊。

    回覆刪除
  2. 唔緊要啦!!都係遲少少,都一定去得成既,
    好過我plan左成年都去唔到,重要無了期廷遲呀!!!

    回覆刪除
  3. VV:
    我都係plan 6月下旬, 唔知成唔成!

    mag:
    有時去旅行,都要講緣份. (有假無錢, 有假無伴)

    小瓶子:
    遲d開估. 而家一頭煙.

    回覆刪除
  4. backpacker...很不錯的方式...歐洲/國內?快些開估!

    回覆刪除
  5. 唔緊要啦!

    planning都係一個去旅行既必經既階段, 有苦也有樂, 到你攪掂哂, 你就會好懷念這段planning既日子.

    回覆刪除