2009年5月23日 星期六

血拚

呢個星期點忙都要抽時間去參與一年兩度既大盛事......鬆糕同二田既大減價!!
出奇既係...以往出血情況飄忽不定的我, 在鬆糕果然一滴血都無留低, 最後覺得大風大雨黎到, 無理由一件"戰俘"都無就走, 最後就帶走朱古力糯米磁($52.2/3盒)!

唉...錢...其實我唔敗在鬆糕, 但係敗在其他地方!!!

19 則留言:

  1. 我通常有目標才出動.
    費是買埋D吾等洗野.
    呢種大減價太多人啦!
    而且sogo平時巳夠多人
    反而九龍分店就好些可惜吊腳!

    ...究竟D錢敗係邊?...坦白從寬!

    回覆刪除
  2. Cle de peau 有無咩好Offer?想買化妝品耶~~

    回覆刪除
  3. cle de peau新系列...粉底.唇膏.眼影都好好!

    回覆刪除
  4. 唔好喺股票呀...

    唉,n 年前我已經衰咗喇!

    回覆刪除
  5. 永安都有大減價。維京人從朋友手中得到一堆 coupon,有部份仲係嗰 D 免費贈品。不過尋日去到已經冇晒,太多人都唔想行。

    諗起以前電視廣告阿蕭亮把聲:「呢個禮拜五六日,快 D 嚟永安啦」。

    回覆刪除
  6. 聶呀, 我正是想換佢地D粉底!! ^^

    回覆刪除
  7. C+...咁妳買左未,佢D粉真係吾錯,記得買埋乾粉餅放係手袋補妝好方便,我用的是透明色!

    回覆刪除
  8. 行行,

    >>在鬆糕果然一滴血都無留低

    咁勁! 我星期五去左, 都在untitled 買左兩件衫. 化妝品counters 就無去, 因為啲人多到好恐怖, 聽聞俾錢仲恐怖要等起碼half an hour.

    回覆刪除
  9. C+, 三耳,

    cdp 有套粉底set, 30May cwt sogo會有得買, 可以留意一下.

    回覆刪除
  10. 以前都係怕多人都無去血拚既習慣,
    宜家重覺得自己奇怪,好似對呢樣嘢絕源咁,
    留番d錢黎買鏡頭&讀書!!!

    回覆刪除
  11. 3耳 & c+:
    我無行化妝品部門!
    cle de peau 係好, 唯一最唔好係價錢!

    3耳, 師傳 & the8:
    我最捨得花錢既地方係旅行同食呀!!

    mag:
    攝影器材同價錢成正比.

    回覆刪除
  12. 你張車頭相好靚喎, 邊到黎架?
    牛太

    回覆刪除
  13. 你又shopping啊。。。大家都shopping得咁開心。
    乜野喺二田?

    回覆刪除
  14. 維京人:
    優惠劵變廢紙, 浪費呀!

    百萬富太:
    車頭相係柬埔寨女皇宮呀!!

    eric:
    係呀!!! 不過我盒糯米磁.
    二田=一田 (以前叫西田,在新城市廣場)

    回覆刪除
  15. 一田也好,西田也罷,我都未聽過!嚴重脫節。都好,下次番去真喺度度都新鮮。

    回覆刪除
  16. ERIC:

    hehe...睇怕你到時行到腳軟!

    回覆刪除
  17. 多謝三耳同肥貓的Tips, 我三十號會乖乖地去Sogo放血!

    =)

    回覆刪除