2009年5月4日 星期一

宅女新玩意


一直都想買pmp 來調劑悶爆既生活, 唔係價錢太貴(之前睇i-touch), 就係個樣勁衰 (又要平又要靚...好一個典型港女) 得"井底蛙"介紹, 4.3" 屏幕, 1600萬色, 除左睇戲聽歌, 仲有收音機、 電子書、圖片、錄音...而價錢只係.....$800, 我....只可以講, 咁既價錢, 抵玩.
p.s. 好低能係..我近期先學識點樣dl 戲入機....多謝大口狗嘔晒血在msn 教我. ^^

3 則留言:

  1. i-touch 好, 我玩到停唔到手, 不過六月會有新iphone, 可能會有新i-touch tim.

    回覆刪除
  2. 貓貓:

    有一天在地鐵見人拎住睇戲, 我就咁同i-touch一見鍾情.
    i-touch 要破程式先可以dl番簡, 對我來說係一個難度呀!

    回覆刪除
  3. 恭喜妳,順利地開始享受它為生活帶來的樂趣!

    回覆刪除