2009年5月5日 星期二

職場低能 ing

我承認我既EQ比較低, 常為一些小事而令自己皮質醇處偏高, 不過自從學識金句"樣樣睇開d, 人都開心d"後, 皮質醇偏高既情況已有改善.
不過人始終都有情緒冒時侯, 尤其晨早流流未訓醒時, 自我控制能力就會偏低....

自由今早如平常一樣check 公司e-mail, 突然天王在我位既側邊開口.....

天王: 喂! 呢d去leasing 既駛唔駛寫番去邊????
(你叫屋企隻狗都有個名呀! 我亞媽又無同我改名?? 你寄信唔通唔駛寫地址+收信人姓名?郵差會知你俾邊個??? )

自由: 隻眼一直望住個電腦屏幕, 冷冷一句: 「你鍾意寫就寫!!」(自由又一次抗戰到底)


我知我好寸, 但係你唔衰先, 又點會俾位我入??
我又為"自氏宗親會"爭一口氣!

10 則留言:

  1. 哦..呢唔中意比人喊"喂!"

    不过其实我叫老细啊, 老总啊, 都系叫"喂!".

    回覆刪除
  2. 小瓶子:

    叫"喂"都有禮貌、唔禮貌之分, 佢係唔禮貌o個隻!加上佢d語氣係十分衰o個隻, 平時佢亦都唔會講唔該既人黎架!

    我同相熟既人都會喂!!

    回覆刪除
  3. 我會問佢 "你同我講野呀?!", 雖然有點明知故問, 不過等佢知道無稱謂在先, 聽到都唔代表要回應.

    回覆刪除
  4. 可能妳上司平常真不是個講禮貌的人,但也不應用這態度回話.表面上妳好像贏了口舌,想深一層其實沒什得著,相反會在上司心裡留下不良印象,如果那是一位心胸夾窄的人就更冇謂.
    有時太匆忙也會突然記不起同事的名字架!試過拿著別人的staff card才叫得出那人的名字,甚至緊急時會把同事喚作『呀什麼』!當然事後會講聲吾好意思.

    回覆刪除
  5. 貓貓:

    我用過呢招,佢仍是這樣. 就算平時, 如影印機有文件是他, 我順手拎俾佢, 佢都唔會"唔該"!

    3耳:

    你講既野我係明白. 亦都好認同. 除左贏了口舌, 我沒有什麼得著.而且有1/3時間或以上要對住, 其實我都唔想攪到咁, 因為我都想要一個和平共處既工作空間. 但是當你日日身處猛獸之區, 個個都係金像影帝/后, 小小事就推俾小職員, 點會有癮呀!(
    我對唔同既人, 我會用唔同既方法. 當然..對住亞sir我係
    馴如小羔羊(雖則亞sir 都知我有脾氣)
    佢是同事之一, 表面上係我上司, 實際上我老細只得亞sir 一個(不過都要招呼). 不是因為佢職級低我就恰佢, 而係佢一而再,再而三咁無禮貌, 係連基本禮貌都無呀!! 連亞sir 有一日都忍唔住話佢, "我同你講緊野, 你望下我呀!" 之後就捉左佢入房.

    至於你講既情況, 以前o個代既同事(全部走晒)我地都會咁, 而且相處好融洽, 根本唔會介意呢d事. 甚至我地為求把工作完成, 大家都唔會分大家既職級, 總之一齊攪掂佢.

    可以咁講, 有心"喂"同無心"喂"係分得出. 基本上我係會尊重任何人, 因為人人平等麻.

    3耳...再一次多謝你提點!!!

    回覆刪除
  6. 你講得岩呀!!
    睇下對邊個啦!!
    同人講人話,同鬼講鬼話,好正常呀!!
    你已經好好啦!!
    我以前會遊過花園返黎串番人0家!!
    不過要睇係咩人就真既...

    回覆刪除
  7. 由由
    不客氣啦!我還驚說的太白添!
    從我自己的經驗,真沒須要與這種人過不去,做成不必要的職場障礙...反正有些人就是這種程度別與他一般才是女人的風度涵養!

    回覆刪除
  8. 其實知到妳都是在blog發洩一下...

    回覆刪除
  9. mag:

    遊個花園寸佢, 佢都唔會明, 所以我選擇慳番啖氣. 再者, 我無必要"塞錢入佢袋" (嘩...講到好勁添..哈哈)

    3耳:

    原來你大傷風,祝早日康復!
    說得太白? 我一d都唔介意, 如果我有錯, 而其他人肯指正, 我開心都黎唔切!! 因為咁樣自己先可以改善同進步.
    我認同不需要同這樣人過不去, 畢竟朝見口晚見面, 大家好來好去就最好. 只是有些人永遠挑戰我底線, 或者根本係我一廂情願和平共處. 加上本人EQ在早上多屬低水位, 因此又不其然發作咯....我呻完就算. 因為我得2條路, 一係做, 一係唔做.

    回覆刪除