2009年4月28日 星期二

藥膳補臟

最近我既死敵---肥婆放大假, 工作量由輕量去到極微量, 亞sir不在既日子, 我勁 hea...攪掂手頭上既工作, 我就開始我既網上生活.....
在"韋太烹飪教室"介紹, 睇藥膳補臟, 呢個節目好實用(亦證明我好c9) 內容除左教煮餸煲湯外, 亦會教一些小知識, 例如: 分寒/熱底、 中藥藥性、保健穴位等, 資訊性好豐富。有時間不妨一看.


http://ent.i-cable.com/cen/program_maria_kitchen/fatma_category.php?group_id=18

8 則留言:

  1. 咁即係証明你係愛惜自己健康既人啦!!
    係好事喎!!藥膳真係好好0家!!
    不過我無咩記性所以睇完好快就唔記得要煲咩囉!!

    回覆刪除
  2. 我都係記性唔好, 整野食十次都要睇住個菜镨至識整, 有耐斬未學到亞媽咁.... 所有野都在心中.

    回覆刪除
  3. Mag:

    年紀大,機械壞, 唔到我唔信邪!!

    肥貓:

    當你同一樣野煮多幾次就自然會記得.

    回覆刪除
  4. haha,徒弟仔,偷得浮生半日 hea.

    都幸福架!

    回覆刪除
  5. wai! Good site wor! I am going to check out some c9 stuff too hahahaa XD

    回覆刪除
  6. 烹飪最初係需要後來就發展成興趣,那煮野食就變成樂趣啦!
    中藥其實幾好架!尤其女仔好多少問題係西藥無辦法解決的.

    回覆刪除
  7. 師傳:
    我覺得我而家似保安員多d. 由朝坐到晚呀!!

    soso:
    你咁快認c9??

    3耳:
    我都認同架. 有好多小問題西醫都無辦法.

    回覆刪除
  8. 行姐:
    保安員要巡樓,你唔駛
    所以係客戶服務登記員

    回覆刪除