2009年4月24日 星期五

芒果班戟

今次呢個食譜在"營養師手記"裡見到, 好喜歡啊! 所以同大家分享!

材料:
芒果 1個 (近排d芒果當造)
奇異果 1個(便便唔暢通就揀啦)]
油 1-2茶匙(用來煎班戟)


班戟粉材料:
麵粉 12湯匙
脫脂奶 1⅓杯
水 1/2杯
雞蛋 3隻
代糖 6茶匙 (建議用splenda)
幼鹽 1/4茶匙


忌廉材料:(keep fit先加,減肥就少用喇!)
低脂忌廉 300毫升
淡忌廉200毫升
代糖 4茶匙
白糖 4茶匙

1. 做cream當然要用打蛋器啦!
2. 班戟的材料混合後,可用平底易潔鑊少油煎。
3. 份量可以做約6片大大的。
4. 食法有很多種,可加新鮮雜果,酸乳酪又得。

有無人知"低脂忌廉"係乜東東? (又落低脂, 又落淡忌廉???)
唔知我又成唔成功呢???

10 則留言:

  1. 其實現今好多營養師或者好多食譜都講低脂,
    我不建議用低脂忌廉或者低脂奶作食材,
    因為脂肪係可以保持食物既原味及質地,
    基本上我地唔係日日食甜品或者經常食既話,
    用全脂無咩問題,況且都係食好少唔係成個食晒嘛!!
    低脂忌廉=low fat whipping cream
    淡忌廉= no sugar whipping cream
    以你食譜可以用淡忌廉500ml及白砂糖5-6茶匙,
    我整就會係咁,因為唔駛買咁多嘢,留番用唔晒好浪費,
    加上忌廉開左較難保存一定要快d用晒佢,
    一般食譜都較甜,把糖份量減少d就可以了...
    以上都係我個人意見,好長篇希望幫到你啦!!!

    回覆刪除
  2. 哈哈,你個食家吖!又話要 keep fit?

    回覆刪除
  3. 校长, 人地边食边Keep fit嘛. 何况我快回来, 她要整比我食当然要先练习啦.

    回覆刪除
  4. 好想食呀! 最近病了食藥食到個口好苦, 好想食甜野.

    回覆刪除
  5. mag:
    我同你見解一樣. 脫脂食品無乜味(e.g.脫脂奶=水)
    同埋我盡量一次過用晒d材料, 唔想成個雪櫃都係用左"一半"
    既剩餘品. 擺到"到期"又丟.
    多謝你提供你既方法給我. ^^

    師傳:
    吊頸都抖下氣. (實情是我只跑下步同食小d, 無認真減..hehe)

    soso:
    學識左我又會轉入面d 料...仲正呀!!

    desertfox:
    食完肚痛唔好入我數...哈哈

    貓貓:
    呢排d天氣時冷時熱, 要保重呀!!!

    小瓶子:
    我..其實想整榴槤班戟多d...hehe

    回覆刪除
  6. wa~芒果班戟同榴槤班戟都正
    諗起都流口水啊!

    回覆刪除
  7. 咁你會唔會去"二得惠"買材料?

    回覆刪除
  8. Denzel:

    去"二德惠"買? 無諗過喎. 我想買最少既材料玩一次. 成功既話, 下次先買多d.

    你去"二德惠"?? 又要用相機袋+波鞋相認!

    回覆刪除