2009年4月6日 星期一

草猛忘我演唱會



接到大口狗電話說因為妹妹臨時有事, 不能欣賞草猛, 問自由有無興趣去? 自由當然一口答應呀!!
入到場館, 坐無虛席, 八點四十分, 嘩...熄燈........3..2..1..開始
由"三分鍾放縱"揭開序幕, 觀眾情緒非常high, 連平時手都唔拍既自由同大口狗都由頭嗌到尾, 到"忘情森巴舞"時, 直情企起身添....全場high爆.
3隻草猛亦都絕不欺場, 廢話小講, 衫亦小換, 每次連續唱就三至四首歌先停, 比起現今既歌手唱一首又嗡一大輪野回氣, 真係爭好遠.
我同大口狗尋晚就好似返回1x年前讀書階段, 好high 呀!!
多謝大口狗送了一個 high 爆既晚上給我!!


13 則留言:

  1. 嘩~~~!!! high 爆喇!!! 我睇碟都覺得好 high 你係現場一定 high 到盡喇!!!

    回覆刪除
  2. 哈...我老公話係老猛喎!!
    又真係咁多年後都重咁好體力真係犀利呀!!
    令我想起讀書時呢!!好開心呀!!!

    回覆刪除
  3. 睇完之後感覺後生左...謝謝分享^^!

    回覆刪除
  4. 冇嘢講,淨係買唔到飛都好唔開心。
    :P

    Cheers!

    回覆刪除
  5. 我移民前嘅感覺番晒嚟!

    回覆刪除
  6. 火女:

    最開心係.....唔駛錢有得睇!! hehe~~

    the8:

    嘩! 真係全場high 爆.d氣氛好好,由400至100 既觀眾都一齊企晒起身呀!!

    mag:

    雖然佢地老蜢, 但身型+體力都仲好後生. 起碼佢一唱就3至4首歌, 全部跳足, 絕無欺場.

    denzel:

    我直情回到讀書時呀!! o個刻直情想著番套校服去睇!

    篤篤:

    um...佢全場大部份係唱舊歌, 另有一part 唱亞梅d歌...好正!

    維京人:

    雖有等睇dvd!!

    eric:

    外國既演唱會唔係會high d咩???

    回覆刪除
  7. o.. 本來我d friend 都叫我去睇, 但係我實在放唔低cc, 真係後悔.... btw, 你知唔知佢地以前住我地學校隔離

    by 牛太

    回覆刪除
  8. 唔知!! 只知我同大口狗(你都識)大家不約而同返去1x年前!
    仲有..羅碧雲好鍾意草蜢, 成日不停唱佢d歌!

    回覆刪除
  9. 行行,
    朋友睇完都話好high, 好正, 係咁係電過話講, 幾乎停唔倒, 似乎high過三隻草猛 (笑).

    回覆刪除
  10. 貓貓:

    氣氛真係好好呀!! (雖然d舞步有d娘)

    回覆刪除
  11. 其實我都好鐘意佢地架, 上次開完concert 睇返dvd, 真係好有金曲當年情, 響屋企都拍晒手跳晒舞, 我老公睇我睇到老公o 晒咀

    回覆刪除