2009年4月7日 星期二

自由行=自由痕

邪門呀!!
一劑三冬茶將喉嚨痛收復
令一隻妖怪....汗癬又襲擊我條頸!
每逢潮濕/炎熱既日子, 我條頸就會痕, 越r越大, 好在只在頸部發作....
今次我相信同我食左芒果有關....芒果..我不嬲都無事, 唔通要我戒芒果??

NO~~NO~~NO~~

13 則留言:

  1. 噢...我喉嚨痛未睇西醫前都飲咗三冬茶不過失效!

    汗癬...我老公都有...搽極都唔好!

    芒果濕熱...可能真係要戒咗佢呀!

    回覆刪除
  2. 首先...the8..
    我都有汗癬既問題,但係有藥膏塗,一起就塗,
    兩日就無事喎!!如果你想要個藥膏名既就問我啦!!

    至於濕疹...天氣唔好我都係周身痕喎!!
    我有方法...不過怕你嚴麻煩喎!!
    不過你試下食海X堂既龜苓膏都好有效0家!!
    但係連續食兩至三天...先見效喎!!
    希望幫到你地啦!!

    回覆刪除
  3. 漏左....呀!!
    所有濕熱既嘢..係痕既時候唔好食呀!!
    芒果,菠蘿,香蕉都要戒呀!!
    好番一排先食啦!!

    回覆刪除
  4. 行行,
    我近來都係有啲作病咁, 成日都覺得好凍同喉嚨痛, 要早啲瞓至得.

    芒果其實好濕毒, 想皮膚好最好少食.

    回覆刪除
  5. 徒弟仔,我第二樣神藥:寶膚靈,即係依家嘅复方樟腦膏。

    殺喇喂!

    回覆刪除
  6. the8、小瓶子、mag、肥貓:

    我知芒果濕毒, 真係要戒一戒! 其實一熱小小, 就會痕, 睇過中醫話唔會斷尾..灰爆!!
    mag: 好呀! 你sent 個藥膏名! 唔該晒!

    師傳:

    寶膚靈攪唔掂我d汗癬呀!!

    篤篤:

    係喎..腳癬靈都係搽癬o者, 可能work 喎!

    回覆刪除
  7. 15g SYNALAR-N CREAM 係藥房都會買到,但最緊要係正貨啦!!我都要配呀!!如果等得既我影張相俾你先去買啦!!我通常天氣轉,衣服不透氣出汗太多都會起,用棉花棒薄薄咁塗於汗癬位置,最重要唔好塗無癬的位置呀!!由外至內喎!!避免向外伸廷呀!!塗幾天好了,如果無好轉就唔好用,去睇醫生啦!!因為大部份皮膚葯膏都含類固醇,不能長期使用,唔WORK即係唔岩你用呀!!最重要唔好用黎塗臉呀!!我自己就好細個就起呢D嘢!!用左好多年..希望幫到你啦!!!

    回覆刪除
  8. 自由行唔好意試借你呢道同the8講.....唔駛客氣!!

    回覆刪除
  9. 戒戒戒!薯條薯片之類都要戒。

    回覆刪除