2009年4月6日 星期一

三冬茶

多謝師傳送給我的三冬茶!!
味道甘甘地, 好耐飲, 由上午九時到二點半都仲有茶色, 最驚喜係原本喉嚨痛既我, 飲完喉嚨痛減輕好多....


再次多謝你既三冬茶!!

5 則留言:

  1. 我都系饮校长介绍的三冬茶哦..

    回覆刪除
  2. 小瓶子:

    估唔到三冬茶咁堅!喉嚨痛左幾日,諗住"區"唔掂就睇醫生, 今日一飲唔痛, 睇醫生都又慳番!!

    回覆刪除
  3. 係呀,我朝早飲完,喉嚨即順,真係神茶嚟架!

    我更要多謝美食呢,舐舐脷!

    回覆刪除
  4. 我現在也喉嚨痛。三冬茶啊,你在哪裏啊?

    回覆刪除
  5. 師傳:

    果然好介紹!!
    我o個d所謂美食, 你唔嫌棄就得呀! 下次有新發明又搵你地做下白老鼠先.

    desertfox:
    你又喉嚨痛? 你個d火唔同我地d熱氣喎!! 要亞嫂幫你下先得. hehe~

    回覆刪除