2009年4月1日 星期三

Batani Olive Skin Serum



之前睇 erica 介紹呢支油, 已經有d心郁郁想買, 尋晚返學行過一間美容店, 佢地有取呢隻貨(平時又唔見咁好眼), 隻腳不受控制咁行左之入去, 店員既態度好好, 好耐心咁答我問題 (梗係成個財神送上門, 梗係好耐心呀!!) 之後......好似中左迷煙咁乖乖俾錢.

講番正題, 我買既主要原因係頸紋勁深+多, erica 話佢媽媽用後頸紋淺左, 同firm o左, 所以一於試試, 衰左咪搽手咯. 尋晚試完, 頸紋有無淺就未知, 不過今日照鏡明顯收緊, 朝早起床, 塊面亦都無油立立, 不過唔知係咪年紀問題, 我覺得搽面有d乾, 要加lotion, 但效果都好好, 至於搽完手, 隻手即時滑滑.

雖然佢細細支, 但每次只用1-2滴 (我係大面人), 所以好耐用.

我既用法: 洗面---爽膚水---olive skin serum

erica 講正確用法 http://blog.elle.com.hk/?uid-88161-action-viewspace-itemid-1104

21 則留言:

  1. 唉,你師傅就近都去咗做人生第一次 facial, 瞓喺張床到,覺得自己變咗個女人!

    好慘,好唔夠 man, 有啲內疚,好乸....呀~~~~

    回覆刪除
  2. 幾廿歲人臨老先學人做facial??
    你攪乜鬼呀??
    啊..唔通係2夢姐姐同你make???

    內乜鬼野疚, 人生總有第一次...hehe

    回覆刪除
  3. 我都同Erica 买左, 唔知道是心理作用定系真系有效, 我发现皮肤真系好左哦.

    回覆刪除
  4. 小瓶子:

    你有加lotion嗎? 我尋晚就無,覺得有d乾,不過條頸真係firm d.
    erica o個邊成日斷貨,我在網上討論區見citysuper 有得賣, 不過我就未見過.

    回覆刪除
  5. 你講到咁好都好想試下呀!!幾多錢支呀??那裡有得賣呀??

    回覆刪除
  6. 自由...用多幾日再報告嗄如何好嗎?

    回覆刪除
  7. 我用Body shop moisture mask 搽完, 之后先搽呢嗰.

    我同Erica 嗰时买就HK$280.

    回覆刪除
  8. Mag:
    我都諗左一排先買, 唔work 當搽手用.


    the8:
    無問題!

    小瓶子:
    erica 段片都係講賣260, 點解你280??

    好! 等我報告下先! 在網上討論區講:
    citysuper(shatin)---$288
    threesixty---$288
    Harvey Nichols---$288
    iconlady---260
    我在港景峰既商場內的美容店購買---$260

    回覆刪除
  9. 嘩!!!價錢差咁遠既???成28元喎!!
    但係要去找有好似好麻煩咁,
    我都係方便d去Citysuper睇下有無先!!
    thanks!!

    回覆刪除
  10. Mag:

    唔係所有citysuper都有(銅鑼灣同tst我唔見), 我見佢地仲話寶琳既千色店都見過, 你可以試試!!

    至於HN係有counter, 你可以試下d質感先再決定.

    回覆刪除
  11. wai wai! I saw that too~! olive skin serum on Erica blog~! Please write some comments about it after you use it for a while la. I would love to know too~

    回覆刪除
  12. 唔知道吖... 当时我系去ELLE搞的 seminar, 请Erica 做嘉宾, 我即场同Erica 买 0既....

    多HK$20, 算啦, 车马费都要啦....嗰seminar 响cafe 搞, 野饮野食都系免费哦...

    Erica 我撑你哦!

    回覆刪除
  13. >>> 我在港景峰既商場內的美容店購買---$260

    在TST?

    回覆刪除
  14. 小瓶子:

    俾我都會呀! 即場買, 費事煩.

    港景峰在佐敦直通巴士站隔離. 即係佐敦body shop 向碼頭方向行.

    回覆刪除
  15. 貓貓:

    你好近中環, 去Harvey Nichols試一試先再決定呀!!
    我都係試左先忍唔住雙手奉上.

    回覆刪除
  16. 佢既主要作用其係保濕定係咩?

    citysuper 我有折, 可能去試試!

    erica 好厲害, 她既推介好多都好似好得.

    回覆刪除
  17. 產品簡介
    100%由植物提煉而成,迅速見效之乾化劑、抗氧化及抗衰老劑,蘊含豐富之植物角鯊烯。此成份由橄欖所提取,其結構與肌膚的基本體液及天然軟化物質相似,能有效地為乾燥、敏感、嬌弱及正在衰老之肌膚留住水份、提供滋養及令肌膚回復和諧。同時含有維他命C及E,經細緻調配,以達至保濕、滋潤、抗氧化及保護肌膚的效果。

    大小 : 15ml

    用法
    將2-3滴塗於濕潤的肌膚上,以指壓方式輕按,幫助皮膚吸收。

    回覆刪除
  18. 行姐 ma li ma li home 快d俾晒你d錢我!
    行姐已經被我迷暈左啦!hee

    回覆刪除
  19. 用 Harvey Nichols vip 有九折呀, 折完仲平過袁小姐賣. 如果有朋友有呢張VIP 咭, 講佢個電話 no. 就用得. ^^

    回覆刪除