2009年2月11日 星期三

傷心酸辣粉

發完嗡風, 講番d醒神野先!


因為肩頸痛得好利害(由農曆年到現在), 尋晚我決定去西九龍中心按摩, 順便去試一間四川小店. 點知有意外驚喜:










店名叫"傷心酸辣粉", 一個小小黃色紅字的招牌 (直情係上海街o個隻款)吊在店外, 店子小小, 只有2張摺"木台"+街外2張, 店內只有3名店員, 其中一個仲係有不可一世feel, 我直覺亞叔咁寸, 食品款式又唔多, 應該係有d料到, 唔係點o係福榮街立足....



酸辣粉, 香港暫時無一碗可以同國內比, 可能要遷就香港人口味, 呢一碗對我來說真係ok, 唯一不足之處係唔夠酸辣, 所以下次再去我會越級挑戰....

因為見個個都食口水雞, 所以我都來一客先. 個汁好惹味, 好香.
因為係套餐關係, 酸辣粉+口水雞+椰汁盛惠$38
最遺憾係賣晒酸辣土豆絲!! 我好耐無食過呀!! 嗚嗚
傷心酸辣粉
地址 :
深水埗福榮街94號地下
電話 : 2720 8222
(照片來源: 開飯網)

10 則留言:

  1. 舖面貼左張紙, 內容大意謂辣到流眼淚, 唔知關唔關事呢?

    回覆刪除
  2. 咁岩既! 上個星期六都有去食, 口水雞好似唔錯, 下次試下先.

    回覆刪除
  3. 流晒口水喇!
    呢度冇得食呢啲野啊!

    回覆刪除
  4. 師傳:

    口水雞ok 架! 如果唔怕"嗡得", 真係可以一試!

    ******
    小瓶子:
    你好得七七八八, 好快就可以食.

    ******
    牛太:
    我同fd 都係笑間舖名, 仲話"會唔會專俾失戀人食?"

    *****
    肥貓:
    咁岩! 幾時一齊食多次??

    *****
    eric:
    返香港一齊去食呀!!

    回覆刪除
  5. 個名咁特別,吾知係未失戀好去處呢?
    我回歸啦自由豬!

    回覆刪除