2009年2月10日 星期二

飛出去~~

突然, 好想好想飛出去!!
如果機會來臨, 我不會再次放過它,
我一定會好好把握,
就算失敗, 都對自己無悔!
至少...我嘗試過,
失敗對我來說, 是一種磨練、經歷,
我不會退縮的!!

8 則留言:

  1. 平時會用理智去按住,
    呢期唔理智呀!

    回覆刪除
  2. 徒弟仔,要豁出去嗎?

    想爭取甚麽?

    回覆刪除
  3. >呢期唔理智呀!
    點解?

    欲言又止, 感覺好似有啲野?!

    回覆刪除
  4. 飛去邊呢?
    無論點都好,都all the best啦。

    回覆刪除
  5. 師傳、卡sir、肥貓、市場維京人、eric:

    多謝你o地關心!
    其實同我既標籤一樣"發嗡風"....o者!
    因為工作上不如意, 雖然一同坐在辦公室只有5人(連埋老細), 但是非多到嚇死人, 正因為呢個原因, 我已經一年多同佢o地零交流(正確點講係佢地唔講, 就大家唔好講). 表面上我只要做好工作,之後可以上網、做功課..所以係好多人羨慕既工作(包括舊同事),實際上....面對全部"A"字人, 日防夜防真令人好累....
    我自己都覺得好奇怪既就係..以我既性格, 我應該走左幾世, 點解我仲留響度...好明顯係為份糧呀!!同埋..當變成了一個習慣既時侯, 就唔想去改變。或者人大了, 顧慮比以前多了, 再不像年青時2至3年轉一次工。
    但近期好厭好厭, 我想我係時侯去改變o下, 有感而發才寫下這篇文章。

    回覆刪除