2009年2月13日 星期五

Sixteen Things About Me

見牛太玩得咁開心, 悶悶o地, 又黎呀!!

規則:當你被別人TAG了的話,就必須寫一篇NOTE,其中要包含16項有關你的事情、習慣、喜好、目標,或任何各不相干但有關你的東西。然後,你需要另外TAG 16個人,當中包括將你TAG在他NOTE裡面的那個人。我TAG你是表示我想認識你更深。


1. 我在家中排行最細, 我有2個哥哥+1個家姐, 我同最近的哥哥相差10年。現在和爸爸+大哥同住.

2. 我相信我係一個貪靚既人, 不過外表點睇都唔似.

3.注重護膚, 深信要由內靚到外, 近年已盡量12時前訓. 夜蒲可免則免.

4. 喜歡訓覺, 晏覺一訓要3小時.

5.不喜歡星期日或假日行街shopping, 除非有目標.

6. 喜歡打邊爐, 唯獨唔多食肥牛.

5.大部分生果都會食, 除左人參果.

6.大部分菜式都食, 除左羊.

7. 體重曾經去到188磅, 現在已回落(最瘦時126磅, 即係而家唔止呢個數), 不過都係肥, 要努力減呀!!

8. 鍾意煮野, 但唔鍾意為煮而煮. (即係可以客串落廚, 唔可以日日煮), 最拿手是煲湯.

9. 鍾意行露天街市.

10. 鍾意戶外活動, 但唔可以長時間(8小時以上)揹大pack行, 膝頭會痛.

11. 曾經做過幼兒園教師、社福界....呢d都係我想做既, 總算試過了. 而家做緊o個份工將會踏入第八年. (定第九年呢?)

12. 喜歡小朋友, 但唔想自己生.

13. 無運動細胞, 尤其球類運動, 永遠對唔準目標.

14. 最不可思議: 學識游水.

15. 一年總會有一次旅行, 最高紀錄一年3短1長旅行.

16. 最遺憾的事: 子欲養而親不在.

各位blog 友, 因為太大篇, 唔想阻你地blog, 所以無tag, 有無興趣一齊玩呀????

21 則留言:

  1. 淨係睇你第一點,就覺得你萬千寵愛在一身?
    :P

    回覆刪除
  2. 卡SIR:

    咁早呀!! 第一喎..不過無獎!! 哈哈

    回覆刪除
  3. 係比機會深入認識blog主的玩法與瓶子那個有分別和更有意義,我有時都驚寫自己野太多.3吾識7誰有興趣知,但看你寫我又覺得很親切像認識了很久的朋友一樣!自己動筆又不知從何下筆...

    回覆刪除
  4. 明啦...我試試玩一下!但我沒16個人去tag啊!

    回覆刪除
  5. 但我沒16個人去tag啊!X2 不過都寫咗一堆野。

    回覆刪除
  6. 呢嗰tag 我好似曾经接过, 但不记得自己写过什么了, 哈哈...
    注重护肤, 得闲指点一下我吖.

    回覆刪除
  7. 徒弟仔,等師傅做完嘢先!

    回覆刪除
  8. 維京人:

    做細好慘架! 成日俾亞哥當玩具玩, 要攪喊你先安樂呀...陰公!!

    ******
    3耳:

    隨心寫就得. 我由寫唔到16項, 到寫多過16項呀!

    *****
    eric:
    多謝支持!!

    *****
    小瓶子:

    原來你一早收過, oh..我好out 呀!!
    指點? 唔敢當, 大家交流o下.
    你上次問hana 在那裡買絲質枕袋? 我唔記得搭咀講,
    在北角華豐國貨有一間賣絲綢舖(得一間), 可車枕袋, 價錢平好多.
    裕華: 普通size一對: $289
    華豐: 買布+車一對: $160(我揀$88/碼)
    有唔明再問我!!

    *****
    師傳:

    做完正經野先玩!!

    回覆刪除
  9. 好似第一次係你個Blog留言喎!!
    你好了解自己可以寫到咁有條理,
    "不喜歡星期日或假日行街shopping, 除非有目標."
    我都好同意呀!!周圍都係人...

    回覆刪除
  10. >>最不可思議: 學識游水
    Me too..... 但水的高度一定要腳可以"dim"到地..... 可唔可以話識?!

    回覆刪除
  11. 行姐:

    近來我忙到"扒"左嚮度...!

    得閒我會寫的~:p

    回覆刪除
  12. Mag:

    多謝賞面! 我都有去你blog處, 你影d相好靚!!
    我了解自己?? 連我自己有時都不太清楚! 我都係隨心寫!

    *****
    肥貓:
    當危急既時侯(e.g. 鐵達尼號), 到時連飲奶力都出埋,唔識都變識.
    放心...我識踏水都唔太敢游大池同沙灘, 都唔知算唔算識.

    *****
    火女:
    工作要緊呀! 因為行姐唔會養你...哈哈~

    回覆刪除
  13. 乜你果個同bottle唔同咩 ? 仲以為中英文唔同tim,
    我冇16個tag, 一陣寫d野la

    回覆刪除
  14. 小行:

    不如師傅第日寫吓自己啲怪行...

    冇傷害人架,咪亂諗呀!

    回覆刪除
  15. 我寫寫下都吾只16樣啊!
    妳很了解自己,我也是家中最小的,並不是最疼愛的一位,更可能是多了出來的一個,塞豆濃,所以自少便放洋.對家庭生活無甚記憶。

    回覆刪除
  16. 篤篤:

    我做3年就轉行. 你做左廿年都唔厭, 敬業樂業呀!!

    *****
    師傳:

    16項怪行??? 包唔包lunch time 曬太陽??

    *****
    巴黎:
    想寫就寫, 玩下o者!

    *****
    3耳:

    我都係意外品黎架!

    回覆刪除
  17. 吓?lunch time 曬太陽都算怪行?

    我鍾意男人就怪行...

    我唔係架,唔係架...

    回覆刪除
  18. 校長,記得加埋拍照喜歡影厠所 :)

    回覆刪除