2009年2月9日 星期一

黑!!!!

繼上星期嬲到噴煙事件後, 黑氣今日又襲擊我呀!!
今早我如常去食早餐, 早餐既地點(在2樓), 呢座大廈其實係我亞sir 另一個office.
我一入lift, 企右邊個落, 之後關門!
突然有個環保袋fing 入黎, 之後隻死鬼(容許我一次種族岐視)入黎, 仲要啤行o個隻.
隻死鬼企左邊, 我又按掣關門, 佢突然按"open", 之後亞sir 就入lift.....
oh....精彩部份黎呀! 隻死鬼不停丙我, 內容話我唔睇人呀...關門呀......我無出聲!!!!
去到茶記, 亞sir 叫我一齊坐, 心諗...唉真黑....
亞sir 同我講隻鬼既內容(佢以為我聽唔明, 唔好傻呀, 俾人丙點會唔知, 所以我截住佢)
自:我知...佢話我........我企埋一邊, 真係睇唔到你地.....
亞sir: 係呀!! 不過成件事我都睇到.....唔駛理佢! 最緊要你唔係呢度d伙記...(分分鐘係口是心非)

其實...我覺得最"火羅"係亞sir睇晒咯. 話我唔睇人, 我企埋一邊點睇呀!! 用下腦呀...老外!!

13 則留言:

  1. How can that guy be so impolite?

    回覆刪除
  2. 我覺得佢有d岐視中國人!之前我有同佢一架lift, 我按開門俾佢入, 佢一句唔該都無, 仲要眼厲厲o個隻.

    回覆刪除
  3. 妳時運低撞鬼
    跟我一起唸大笨咒驅邪

    回覆刪除
  4. 卡臣:

    關乜野事...肯定今日無"豆"你封利是唔老like 呀!!哈哈~

    回覆刪除
  5. 如果係我, 會即時同鬼佬講:鬧人ar ? 唔該用廣東話la, 背後鬧, 唔一定人人聽得明ka....

    byw, 點add你呢, facebook ?

    回覆刪除
  6. 篤篤:

    至慘亞sir在o麻..如果唔係我仲....唔表現中國人獨特語言佢嘆咩....哈哈~

    我見到你...我add你!!

    回覆刪除
  7. 行行,
    星期頭就整單咁既, 係有啲唔all right架啦
    算啦! 咪當撞鬼law, 大人不記小人過.

    回覆刪除
  8. Tag U

    Rules:
    It's harder than it looks! Copy to your own note, erase my answers, enter yours, and tag twenty people.
    Use the first letter of your name to answer each of the following questions. They have to be real...nothing made up! If the person before you had the same first initial, you must use different answers. You cannot use any word twice and you can't use your name for the boy/girl name question.

    1. What is your name : Betty

    2. A four Letter Word : Best

    3. A boy's Name : Bryan

    4. A girl's Name : Bessie

    5. An occupation : Bartender

    6. A color : Brown

    7. Something you'll wear : Bra

    8. Something you'll do : Bullshit

    9. A food : Bread

    10. Something found in the bathroom : Baby oil

    11. A place : Berlin

    12. A reason for being late : Bath

    13. Something you'd shout : Better fuck off

    14. A movie title : Beauty and the Beast

    15. Something you drink : Bloodymary

    16. A musical group : Beyond

    17. An animal : Bird

    18. A street name : Baker street

    19. A type of car : Benz

    20. The title of a song : Because I love you

    回覆刪除
  9. 貓貓:

    我擺明撞(老外)鬼呀!! 哈哈~
    無野呀! 我呻完就算! 不過俾亞sir(老細)見到o個下瘀o者!

    小瓶子:
    我在你blog 睇o左呀!! um... 我要去"Y理教育"補個習先!! 哈哈~

    回覆刪除
  10. 鬼有好鬼,有衰鬼。好明顯哩隻係衰鬼!

    師傅俾道符你!

    回覆刪除
  11. 師傳:

    多謝你!!! 你地簡直我我既正能量呀!!

    回覆刪除
  12. 算啦,呢隻鬼唔識趣,得罵行姐
    佢既下場將會好悲慘啊!

    回覆刪除
  13. 佚名:

    >>>得罵行姐
    佢既下場將會好悲慘啊!

    可圈可點喎!! 哈哈~~

    回覆刪除