2009年2月6日 星期五

啤啤氣


估唔到一"立春", 就領野!

總之今日好慶, 慶到xyz#%#%&

所以我買左一盒韓國士多啤梨黎啤啤氣~~~

仲有,給在外地既3耳仔打氣~~




14 則留言:

  1. 小瓶子:

    係呀! 出去啤啤氣時見到, 所以買下! 當下午茶安慰下自己.
    見你寫血毒好得七七八八, 真替你開心!你都一齊食呀!

    回覆刪除
  2. 幾銀?
    多謝妳呀!自由仔我好愛妳呀!我地結婚吧!
    我notebook好頑皮常與我對著幹,去留言又log-in吾到,好似失去聯絡或坐近鑑.那天打了千字文又成編失蹤...打擊太大了.幸好工作還算順利...once again THANKS!

    3ear

    回覆刪除
  3. 哇, 我又要食.

    话时话, 我现在公司的桌子上也有很多零食.

    回覆刪除
  4. 3耳:

    士多啤梨盛惠$35
    網上愛的宣言??? 收晒~~甜爆 ^^
    結婚..好呀!! 幾時呀??? 哈哈~~

    ******
    desertfox:

    好呀!! 一齊食呀!!

    回覆刪除
  5. 好味呀! 我今日都做到好興, 想殺人!
    係時候要對自己好啲, 放工都去買盒先.

    回覆刪除
  6. cc 將第一次奉獻比呢個姐姐先得(做花女), 幾時好日子? 我要同cc 造定件飲衫同搵人幫佢set 返個靚頭先! 哈哈!

    回覆刪除
  7. 你哋就好啦,我嘅辦公室喺唔俾食野咖。

    回覆刪除
  8. 貓貓:
    你又係?? 唔好嬲..拿拿淋收工買盒安慰自己!!

    ******
    卡臣:
    呻o下o者, 無野既!

    師傳:
    消完呀! 不過我好少慶到lunch time 要出去散散氣o者!

    牛太:
    多謝先!!

    eric:
    我地食小小零食係得既!
    有時悶悶地o麻! 食零食可以提提神.

    回覆刪除
  9. 妳都要加油呀!為兩餐我就變雪條今天下午停電,後備又吾穩定工作要延遲!惟有來看看自由豬....
    都吾知幾時至反得來同妳結婚...唉!

    3耳 at Leeds 18:35

    回覆刪除
  10. "都吾知幾時至反得來同妳結婚...唉!"

    咦,阿三耳同自由結婚?

    回覆刪除
  11. 呢排係街成日見到草莓大平買
    但次次都無買

    回覆刪除