2009年1月20日 星期二

come 唔come 撈??

昨晚上堂既時侯, 有個同學仔交功課俾亞sir, 亞sir 諗住行過去接, 點知同學仔話:「唔駛...我親自行出黎交呀, 有誠意d o麻!」
亞sir之後就講, 「um....你一定come 撈! 」點解 ? 而家d後生, 老細行到埋位同佢講野, 佢仲坐o係度.... 如果上庭, 實俾老爺奶奶(法官)駡到飛起..........
再講番今日發生既事, 之前亞sir 在 tenant handbook 上發現d資料唔update, 用手塗改及加簽。 亞sir 就寸天王:「嘩! 你咁都出得街? 咁核突........下刪百多字」
亞sir 要求再打。但又唔係叫我打, 叫佢自己打。 我知肥婆(亞姐)係有 copy, 但唔俾佢。
今日天王叫我打, 但我發現...佢應承亞sir update 資料, 但無做 la. 最離譜係個電話號碼係舊既。
我同天王講: 「我打左2頁, d資料好似有問題, 你不如睇睇先, 我至打!」
佢3分鍾唔夠俾番我, 仲同我講: 「睇完」! 之後仲問我, 點解唔打左先, 到時再改??

我心諗, 既然你知道係錯, 點解又唔改左先打呢?? 做一份文件, 但要用雙倍時間值得咩??
之後我腦海就想起昨晚既片段.....

註: 亞sir---Senior Manager(第二把膠倚)
天王--- 主任仔
肥婆亞姐---高級主任
自由行---打雜亞四 (主要服待亞sir, 但都要湊埋2個主任, 一個工程師, 仲有一大堆前線同事)

13 則留言:

  1. 都話no.1無難度!! 哈哈
    祝你新一年, 工作順利, 升職加薪預埋你!

    回覆刪除
  2. "工作順利, 升職加薪預埋你!"
    - 好啊, 好啊, 多謝你, 成你貴言!

    你既真人真事? 同事老細係咁都幾無奈!

    回覆刪除
  3. 肥貓:

    好不幸地....係事實!!
    唔係幾無奈, 直頭想xyz@^%&&^^e~

    sorry..我平時唔係咁...狂燥又發作添~~

    回覆刪除
  4. 老細以為出咗糧就可以使死人!

    回覆刪除
  5. 不完美紳士:

    係呀!! 多謝你來坐坐! ^^

    卡臣:
    唔係亞sir, 係低能天王(之前講絛禮貌既哥哥仔)

    回覆刪除
  6. 通常啲老細都係低能, 仲要係超級嗰隻.

    by 肥貓

    回覆刪除
  7. 行姐,
    我好鍾意呢幅相, 好有天地悠悠feel

    回覆刪除
  8. 肥貓:

    唉...其實我都唔明點解我可以頂佢咁耐!! 我唯一既收獲, 係EQ 比以前高. 起碼我對住佢仲可以沉著氣!

    你鍾意就好!^^ 呢張相係意外收獲, 所以我都揀左佢做我既"標誌"

    小瓶子:
    可能佢地都覺我我點解咁做野! 叫你行就行, 咁多野講!

    回覆刪除
  9. 小行:

    come come, 你貼文師傅就 come 架喇!

    博頭張相係正架,喺你舊居睇過。係吳哥窟?

    回覆刪除
  10. 師傳:

    >你貼文師傅就 come 架喇!
    多謝賞面! 你知...你徒弟無乜深度,說話又膚淺, 仲有小小燥狂, 如果悶到爆, 都可以入黎坐坐.
    咁..我祝你人又come擺, 女又come, 錢又come!

    博頭相...都話無貨咯! 唯有用d舊貨頂檔! 係吳哥窟既日出.
    睇怕又係時候去辦貨(影相)

    星期三 一月 21, 04:53:00 下午

    回覆刪除