2009年1月21日 星期三

繼續插呀!!

事先聲明, 我無....開口丙架!

今日收到一張 invoice, 係蒸餾水公司寄來, 內容係要付$500按金, 我..打落 site 問R先生(大廈主管)
自: 你有無要多部水機?
R: 無
自: 有無欠人水樽未還?
R: 無....
自由跟住打去蒸餾水公司查詢, 點知CS 既姐姐話我同事取左5個膠箱, 所以要付$500按金.....
我為左攪清楚發生乜事, 唯有..哦...咁..我問清楚我同事先, 唔該晒!
之後.....
自: 你有無問蒸餾水公司取膠箱?
R: 有
自: 你知唔知要俾按金?
R: 知!
自: 有無人批你OK?
R: er.....er.....天王(主任仔).....
自: 你有無supporting 俾我? 我收到單, 要找數....點找呀??
R: 按金可以取番o麻 ! 我要搵天王..........

你估自己屋企叫水咩? 既然可以取番, 又唔見R先生你自己俾......

真係俾佢地吹到啤一聲!!

備註: 我同r先生唔多o岩, 佢門面功夫做足, 但內裡唔駛問梗係賤格呀!!
同埋成日自把自為!



5 則留言:

  1. 小行,師傅幫你插佢!

    我最憎賤男!

    最喜歡索女!

    哈哈!

    回覆刪除
  2. 多謝師傳幫拖!! 我都話我係一條食齋既鯊魚!!!

    回覆刪除
  3. 小瓶子:

    呢d算小兒科!仲有好多離譜野 (e.g. 打假咭, 呃車津..)

    eric:
    你講得岩. 山高皇帝遠. (佢係第二幢樓返工)

    回覆刪除