2009年1月20日 星期二

是你....帶給我喜樂的人生

是你...帶給我喜樂的人生!!





19 則留言:

  1. 第一係人都中意啦!
    俾獎俾獎!

    回覆刪除
  2. 娜姐:

    多謝你百忙中抽空黎坐坐.
    祝你股票買邊隻升邊隻!!

    回覆刪除
  3. eric:

    多謝你!! 仲好強壯添!! hehe~

    回覆刪除
  4. 篤篤:

    小女孩是我的.....小姪女!!
    我都想有個女玩o下呀!!hehe~

    回覆刪除
  5. I thought she was you when you were little.

    回覆刪除
  6. >>> 我都想有個女玩o下呀!!hehe~

    找个男人生又好似不容易哦.

    回覆刪除
  7. 我都估到係你姪女. 原來咁大個啦!

    回覆刪除
  8. desertfox & 火女:

    似我?? 哈哈哈~ 似我就大件事!!

    小瓶子:
    在呢個年頭,我呢d港女,真係唔容易呀!!

    卡臣:
    佢將快樂建築在我痛苦身上! woo~woo~

    3耳仔:
    以前就可愛, 而家就可惡!!

    回覆刪除
  9. 牛太太:

    呢d已經係幾年前既相. 佢今年4月就11歲!!
    睇住佢大, 就驚覺自己老!!

    回覆刪除
  10. 11歲???? 咁你都幾好記性喎, 11年前既野都記得.

    回覆刪除
  11. 佢出世, 除左佢亞媽, 我係第2個見佢既人! (佢亞爸係佢見唔到, 因為訓著左, 叫極唔醒)

    回覆刪除
  12. 行姐,
    仲以為這個小妹妹係小小自由行 tim.

    "佢將快樂建築在我痛苦身上" - 咁慘! 咁你要好好教下佢啦! 再唔係向佢媽媽報告, 不過依家啲小朋友好難教, 見到朋友教仔女教到顛哂, 就知為人父母不是易事.

    回覆刪除
  13. 肥貓:
    我呢個姑姐, 只識同佢玩! 教呢樣野...留番俾佢亞媽!!

    >>再唔係向佢媽媽報告
    佢亞媽唔理我地2個架喎!! 最多講"唔好玩到咁顛!"

    >>為人父母不是易事
    呢句真呀! 教就咪攪!! (好不負責任呀!!)

    回覆刪除