2009年1月19日 星期一

又敗家













抱著人一世, 物一世既原因, 所以我又敗家呀!! 一次咁多呀!!!





又真係....一分錢一分貨喎!!!

18 則留言:

  1. 又第一!

    嘩我真係唔捨得呀.....士多啤梨, 好貴!

    回覆刪除
  2. 嘩,成十五磅一盒!夠出街食餐飯喇。不過呢,我認為有能力嘅話,食落肚嘅野就唔好慳。

    你個幅用手機拍,嘟長個嘴,舔啜士多啤梨嘅相都好誘惑哦。如果將個粒士多啤梨打格,就真喺正啦,似上年某一堆相。。。。。。哈哈。我講下笑咋唔好打我。閃定先。。。

    回覆刪除
  3. 火女:

    呢度玩第一, 真係無難度架!! 分分鐘由頭到尾都係得你一個捧場!!

    ****

    eric:

    真係敗一次! 因為好貴呀! 同埋尋晚團年,好多人返黎,所以豪一豪佢o者!
    好誘惑?? 似亞嬌定柏芝先!

    話時話..大英帝國既中國人會唔會團年、辦年貨?

    回覆刪除
  4. 願我成為那一顆士多啤梨

    回覆刪除
  5. 今年加左價可能日元高企.
    其實韓國的也好好味大約50一盒賣相冇咁靚但味道都好好!

    回覆刪除
  6. 卡卡:

    >>願我成為那一顆士多啤梨
    如果成真的話, 有好多女人會追殺我, 我未想死住...阿門!

    ********

    3耳:
    靜雞雞話你知... 我偏好日本貨(包括....)哈哈~~
    好..等我試下韓國貨先 ^^

    回覆刪除
  7. >>偏好日本貨(包括....)哈哈~~

    即係d咩先~?

    既然韓國貨平d, 我都要試下! :)

    回覆刪除
  8. 火女:

    >>>即係d咩先~?
    Um...即係....o個d咯!! 哈哈~~
    你試完話我知好唔好味!! ^^

    回覆刪除
  9. 我成日经过深圳嗰度有好多士多啤梨, 好平, 但唔知道买唔买得过.

    回覆刪除
  10. 小瓶子:

    我反而怕酸. 我以前都喜歡飲光明酸酸奶.自從國內牛奶出事後, 我無再飲lu.

    回覆刪除
  11. 我而家飲緊國內光明乳酪啊!
    大陸草莓外形可巳但味度爭九條街。
    韓國草莓最好在大公司如吉吉島買,一定吾會令妳失望。

    回覆刪除
  12. 嘩嘩, 咁捨得, 不過又真係好好味.

    回覆刪除
  13. 3耳仔:

    give me 5!! 原來大家都係光明粉絲! 我顛到買成樽"漂白水" size 返屋企嘆. 原味加生果打, 一流!!

    牛太太:
    只可一, 不可再!!

    回覆刪除
  14. 我呢度中國人比較少,所以唔喺太覺得有人辦年貨。喺倫敦可能熱鬧啲掛。
    好耐都冇喺香港過年囉。

    回覆刪除
  15. 哦,士多啤梨,都好啲!我仲以為你又食垃圾食物!

    回覆刪除
  16. 校長:

    乜野垃圾食物~ 有時人都要抖下暑, 只要唔過份就得. 唔係人生會好枯燥乏味!!
    人...要品味人生呀!!

    回覆刪除