2009年1月21日 星期三

好擔心!!

以下係我同舊同事A小姐 E-mail 內容:

A: 我唔悶呀,仲好high添~ 諗住會係呢度長做啦, 點知, 連probation 都過唔到, 我諗, 我都係無得留低架喇~

自: 下? 你過唔到probation?? 你講真定講假呀??

A: 我似揾d咁嘅野講笑咩, 我而家都唔知自己可以點~

自: 佢通知你過唔到試用期呀, 定係你諗呀?? 詳細d講o下~

A: 同我傾過, 話要extend 我嘅試用期2個月, 我仲唔謝哂, 仲要我詳細d講, 唔好玩啦, 已經超無mood 喇~

自: Extend 試用期?? 原因係~
唔好諗得咁灰!!!

A: 原因係我太多意見, 同我阿姐唔夾

自: 你不嬲都無意見, 點解你亞姐會咁講??

A: 因為有時我覺得咁樣做易d, 佢唔係, 我博過佢幾次, 佢咪就話過我囉~

自: Oic…..即係公報私仇??

A: 唔知呀, 呢d都係我嘅工作表演卦? 總之, 人到中年, 做咩都有問題, 我就好想揾個 "窿" 捐埋,等死咋~

自: 唉…..人算不如天算!!


祝A小姐大步檻過!!

15 則留言:

  1. 睇黎應該有得留低。

    阿姐示吓威啫!



    haha, 睇下係咪雙第一先!

    回覆刪除
  2. 登~登~ 無錯係雙第一!! 不過無獎!! 哈哈~
    我希望佢大步檻過!! 你知.. 女人好小氣, 分分鐘得罪左都唔知乜事!!

    回覆刪除
  3. that's so sad. I wouldn't want to work for these people.

    回覆刪除
  4. 似MSN对话多过E-mail.

    其实extend 试用期都好, 起码比双方一些时间看能否适应对方的工作方式.

    回覆刪除
  5. 如果A 小姐毫无长处, 主管都会马上抄啦.

    回覆刪除
  6. 我都覺得A小姐可以留低, 不過佢可能改變一下對亞姐既策略, 唔係叫佢拍馬屁, 不過唔好下下頂到咁盡, 女人都要人俾面.

    回覆刪除
  7. extend者...冇得留低就直情叫妳走啦!叫朋友仔比D心機.米亂諗野..專心做好呢份工.

    回覆刪除
  8. desertfox:
    係呀!! 今日星期四..你公幹完未呀??

    ******

    小瓶子:
    我公司無得上msn. 係用公司e-mail 對話.我想"extend"對A小姐係一個大打撃. extend = 可能俾人OUT

    ******

    卡臣: 代她多謝你

    ******

    肥貓:
    我都係咁諗. 佢可能在唔適當timing 講唔適當既野.
    唔好話女人, 係所有老細都要俾面.

    ******

    3耳:
    我地正能量諗法. 弊在佢唔係呢!!

    回覆刪除
  9. 唔通講真話、駁咀就唔好。
    希望她好運!

    回覆刪除
  10. 請妳朋友學識humble...呀姐講野吾好搏咀...就算自己岩都要GOOD聲忍左佢。

    回覆刪除
  11. 3耳:

    佢不嬲係踢一腳行一步既人, 我睇到都O咀!

    回覆刪除
  12. 出嚟打工有時真喺幾受氣。。。。我最近都領教不少

    回覆刪除
  13. eric:

    但每個月月尾, 收到份糧, 乜氣都落晒呀!!

    回覆刪除